واکنش مدیر برنامه علیپور بابت پیشنهاد خارجی به آقای گل لیگ برتر

مدیر برنامه علیپور بابت پیشنهاد تیم استاندارد لیژ بلژیک به این بازیکن واکنش نشان داد.

واکنش مدیر برنامه علیپور بابت پیشنهاد خارجی به آقای گل لیگ برتربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس عملکرد درخشانی در این تیم داشته است و او توانسته به خوبی جای خالی طارمی را پر کند. این بازیکن از چند تیم خارجی از جمله استاندارد لیژ بلژیک پیشنهاد دریافت کرده است.

صمیمی مدیر برنامه های علیپور درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من اطلاعی از پیشنهاد تیم بلژیکی به علیپور ندارم چرا که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و این پیشنهادها به باشگاه ارسال می شود.

او ادامه داد: پرسپولیس با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه است و بعید به نظر می رسد که این باشگاه با جدایی علیپور موافقت کند.

مدیربرنامه علیپور درباره وضعیت مبلغ قرارداد علیپور بیان کرد: چندین مرحله با طاهری درباره این موضوع صحبت کردم و در نهایت او از پرسپولیس جدا شد. به هر حال گرشاسبی موافقت خود را برای افزایش مبلغ قرارداد علیپور اعلام کرده است تا این بازیکن همانند سایر بازیکنان پول دریافت کند.

او در پایان درباره وضعیت معافیت سربازی علیپور خاطر نشان کرد: این بازیکن کارهای مربوط به معافیت را انجام می دهد تا بدون دغدغه ای برای پرسپولیس بازی کند.

انتهای پیام/

علی علیپور در تیررس باشگاه استاندارد لیژ بلژیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار