با مخترعین ایرانی؛

ترمیم زخم آسیب دیدگان چهارشنبه سوری به کمک پماد‌های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پماد سوختگی شده است که در کوتاه‌ترین زمین و با سریعترین روش زخم‌های شما را ترمیم می‌کند.

ترمیم زخم صدمه دیدگان چهارشنبه سوری به کمک پماد‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

همه ساله با آغاز چهارشنبه سوری  آمار سوختگی‌ها به دلیل استفاده از مواد محترقه خطرناک افزایش می‌یابد.

اما یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پمادی شده است که در کوتاه‌ترین زمان و با سریعترین عملکرد زخم‌های سوخته را درمان می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص پماد سوختگی ادیب‌درم گفت: این پماد برای ترمیم انواع سوختگی‌ها، زخم بستر، زخم دیابت و هر نوع ضایعه پوستی مفید است، زیرا در کوتاه‌ترین مدت زمان و با سریعترین علمکرد به درمان زخم‌های پوستی می‌پردازد.

درمان زخم های پوستی در مدت 2 هفته بدون تغیر رنگ پوست

وی در خصوص مدت زمانی که طول می‌کشد تا زخم‌های پوستی برطرف شوند، بیان کرد: مدت  زمان ترمیم  زخم سوختگی بستگی به نوع سوختگی و همچنین درجه سوختگی پوست دارد اما به طور معمول دو هفته زمان نیاز است تا زخم‌های پوستی ترمیم شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: این پماد باید بلافاصله پس از سوختگی مصرف شود تا تاثیر مثبت آن دیده شود، برای مثال اگر یک ماه از سوختگی گذشته باشد و از این پماد استفاده کنیم روند درمان طولانی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای استفاده از این پماد باید شیوه خاصی رعایت شود، اظهار کرد: یکی از مواردی که هنگام استفاده از این پماد باید به آن توجه کرد، این است که نباید باند پیچی شود، زیرا هر یک ساعت یکبار باید موضع محل سوختگی را با این پماد چرب کنیم و اصلا اجازه ندهیم تا زخم خشک شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این پماد از لحاظ تسکین درد و ترمیم سریع زخم، نشان برنز جشنواره آلمان را دارد، گفت: یکی از موارد مثبتی که در فرمولاسیون این پماد به کار رفته است، این است که به هیچ عنوان سبب تغییر رنگ و یا به وجود آمدن گوشت اضافه نخواهد شد.

وی یادآور شد: امیدوار هستیم که هیچ شخصی در روز چهارشنبه سوری صدمه‌ای نبینند و نیازمند پماد سوختگی ما نشود اما اگر خدایی نکرده این اتفاق بیافتد مصدومان می‌توانند از پماد ادیب‌درم شرکت ادیب‌اکسیر استفاده کنند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۱۹:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
زخم بستر معلومات دهید
آخرین اخبار