فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد;

کشف ۲۶ هزار قلم انواع مواد محترقه در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف و ضبط حدود ۲۶ هزار قلم انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه حدود ۲۶ هزار قلم انواع مواد محترقه توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و ماموران مبارزه با کالای قاچاق در شاهرود کشف و ضبط شد گفت : در این راستا افراد متخلف نیز دستگیر و پلیس به طور جدی با توزیع‌کنندگان مواد محترقه برخورد می‌کند.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۲۶۸ طرح در قالب انواع طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمده است افزود : در سال جاری با کاهش پنج‌درصدی انواع سرقت و افزایش شش‌ درصدی کشفیات و ۱۲ درصد کاهش جرائم خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

اشرفی از اجرای طرح استقبال از بهار در راستای ارتقای امنیت خبر داد و افزو : در دو هفته اخیر ۲۴ سارق دستگیر و در این راستا ده‌ها مورد انواع سرقت کشف‌شده است.

جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به طرح جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر تصریح کرد: در این راستا ۵۲ معتاد و خرده‌فروش دستگیر و به مراجع قضایی و کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی بابیان اینکه طی سال جاری ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی سطح شهرستان جان باختند گفت : از این تعداد ۲۲ نفر در تصادفات درون‌شهری و ۴۸ نفر در حوادث برون‌شهری جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.