لیگ قهرمانان آسیا؛

طوفان سرخ برانکو، زرد‌های امارات را به باد می‌دهد/ تبریز اولین ۳ امتیاز را از الجزیره می‌گیرد

در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف الوصل امارات می‌رود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف الوصل امارات می‌رود و شاگردان ساغلام در تبریز مقابل الجزیره صف آرایی می کنند.

زبان سرخ برانکو، زرد‌های امارات را به باد می‌دهد/ تبریز اولین ۳ امتیاز را از الجزیره می‌گیرد

الوصل امارات-پرسپولیس / ورزشگاه الوصل دبی ساعت ۱۸:۴۵

سرخپوشان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف تیم الوصل امارات می‌روند.

شاگردان برانکو در بازی رفت توانستند با حمایت هواداران خود با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم الوصل امارات عبور کنند و با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدرجدول گروه C. قرار بگیرند.

برانکو تاکتیک خود را در بازی رفت برابر الوصل امارات تغییر داد و محسن ربیع خواه را در ترکیب اصلی قرار نداد و بعد از مدت‌ها محسن مسلمان را به عنوان بازیکن ذخیره به زمین مسابقه فرستاد. البته این احتمال وجود دارد ربیع خواه در بازی برگشت دوباره به ترکیب اصلی بازگردد.

تغییر تاکنیک برانکو به نفع تیم پرسپولیس بود و این تیم توانست سه امتیاز با ارزش برابر حریف اماراتی خود بدست آورد.

البته کارشناسان معتقدند که الوصل امارات تیم ضعیفی است و پرسپولیس به راحتی توانست برابر این حریف اماراتی پیروز شود.

الوصل امارات در بازی رفت ۷ بازیکن غایب داشت و فابیو لیما آقای گل لیگ امارات و کایو کانه مهاجم گلزن و خطرناک این تیم اماراتی برابر پرسپولیس بازی نکردند. بازیکنان غایب این هفته در لیگ امارات بازی کردند و به بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند.

سرخپوشان هم بازیکن محرومی برابر الوصل امارات ندارند و فقط شایان مصلح دچار مصدومیت است که او به همراه کاروان پرسپولیس راهی امارات شده است تا با توجه به امکانات و تجهیزات پیشرفته اماراتی‌ها در آنجا مراحل درمانی خود را سپری کند.

تیم‌های پرسپولیس، السد قطر و نسف قارشی در جدول گروه C. ۶ امتیاز دارند و سرخپوشان پایتخت باید بازی برگشت برابر الوصل امارات را پیروز شوند تا صدرنشینی خود را در این رقابت‌ها تثبیت کنند.

ما نینگ به همراه کمک هایش کاو یی، شی ژانگ و مراد احمد از اردن قضاوت این دیدار را برعهده دارند. کمیکوا تور از ژاپن ناظر این بازی است. ریچارد دل فنسو از فیلپی نماینده این بازی است.

تراکتورسازی-الجزیره امارات / ورزشگاه یادگارامام تبریز ساعت ۱۶

تیم فوتبال تراکتورسازی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم الجزیره امارات است. این تیم تبریزی با یک امتیاز در قعر جدول گروه A. لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

شاگردان ساغلام در بازی رفت برابر الجزیره امارات توانستند یک تساوی با ارزش در خارج از خانه کسب کنند. آن‌ها قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود برابر الجزیره امارات پیروز شوند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

تیم تراکتورسازی بازیکن محرومی برابر الجزیره امارات ندارد، اما رضا شربتی به علت مصدومیت از ناحیه عضلات کشاله قادر به همراهی تیمش برابر حریف اماراتی نیست.

محمد نادری در بازی رفت برابر الجزیره امارات دچار شکستگی بینی شد، اما تا پایان بازی در زمین مسابقه باقی ماند. در حال حاضر بینی این بازیکن آتل گرفته شده است، اما به علت خونریزی مجدد اجازه تمرین ندارد. وضعیت این بازیکن برای بازی برگشت برابر الجزیره مشخص نیست.

مصدومیت نادری و رضا شربتی به دغدغه اصلی ساغلام تبدیل شده است و مشخص نیست چه بازیکنانی قرار است جایگزین آن‌ها در خط دفاع شوند.

در آن سوی میدان، تیم الجزیره امارات با ۴ امتیاز بعد از الاهلی عربستان در رتبه دوم جدول رده بندی گروه A. قرار دارد. این تیم قصد دارد با دست پر تبریز را ترک کند، اما کار سختی برابر تیم تراکتورسازی پیش رو دارد.

محمد جمال، احمد العطاس، خلفان فرج و علی مبخوت با دریافت کارت زرد در بازی رفت برابر تراکتورسازی ۲ اخطاره شدند و بازی برگشت مقابل این تیم تبریزی را از دست دادند.

الجزیره امارات با تیم نصف و نیمه به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رود و کار سختی برابر این تیم تبریزی دارد.

فو مینگ به همراه هو ویمینگ، انگ دژین و ماشنیف دیمتری تیم داوری این بازی هستند. اسلاموف داولمند از تاجیکستان هم نماینده این بازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار