زخمی شدن ۱۰ دانشجوی فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در شمال رام الله

دست کم ۱۰ دانشجوی فلسطینی در تظاهرات روز دوشنبه بر ضد نظامیان صهیونیست در شمال شهر رام الله زخمی شدند.

زخمی شدن ۱۰ دانشجوی فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در شمال رام اللهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ ­ دست کم ۱۰ دانشجوی فلسطینی در تظاهرات روز دوشنبه بر ضد نظامیان صهیونیست در شمال شهر رام الله زخمی شدند.

یک منبع پزشکی اعلام کرد دانشجویان دانشگاه برزیت از بزرگترین دانشگاه‌های فلسطین در اعتراض به حمله هفته گذشته نظامیان صهیونیست به این دانشگاه، روز دوشنبه در شمال شهر رام الله تظاهرات کردند.

نظامیان صهیونیست هفته گذشته با لباس شخصی وارد دانشگاه برزیت شدند و عمر الکسوانی رئیس انجمن دانشجویان را در مرکز این دانشگاه بازداشت کردند. الکسوانی عضو انجمن اسلامی الوفاء نزدیک به جنبش حماس است.

شاهدان و نیرو‌های امداد رسان تصریح کردند تظاهرات روز دوشنبه در اعتراض به یورش نظامیان اسرائیلی به دانشگاه برزیت و دستگیری عمر الکسوانی برگزار شد و نظامیان اسرائیلی به طرف دانشجویان گاز اشک آور شلیک و به آن‌ها تیراندازی کردند.

به گفته شاهدان ده‌ها دانشجوی فلسطینی روز دوشنبه خود را به منطقه‌ای در حد فاصل شهر البیره و شهرک یهودی نشین بیت ایل رساندند و جاده اصلی را مسدود کردند و با پرتاب سنگ به سوی نظامیان اسرائیلی با آنان درگیر شدند.

در همین حال حنان عشراوی عضو کمیته اجرای سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) حمله هفته گذشته نظامیان اسرائیلی به دانشگاه برزیت را محکوم کرد و آن را بخشی از ادامه سیاست اسرائیل برای حمله به مراکز آموزشی فلسطین و نقض قوانین بین المللی خواند.

انتهای پیام/

تظاهرات در رام الله به زخمی شدن ۱۰ دانشجوی فلسطینی  منجر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار