سرپرست معاونت خدمات شهری  شهرداری همدان:

چهار شنبه سوری امن با حضور آتش نشانی و شهرداری

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از آمادگی شهرداری و آتش نشانی برای  برگزاری چهارشنبه پایان سالی ایمن و با آرامش برای شهروندان خبر داد.

چهار شنبه سوری امن با حضور آتش نشانی و شهرداری به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید علی ضمیر ریاست سرپرست معاونت خدمات شهری  در خصوص برپایی مراسم چهارشنبه پایان سال بیان کرد: قبل از آغاز برنامه، پیمانکاران مربوطه نسبت به جمع آوری زباله و ضایعات و شاخ و برگ، تخلیه و جمع آوری مخازن زباله در معابر متراکم شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها  اقدام می‌کنند.

وی افزود: نصب بنرو اطلاعیه‌های مربوط به رعایت نکات ایمنی جهت چهارشنبه آخر سال و توزیع در شهر، آماده باش 9 ایستگاه آتش نشانی با 105 نیروی عملیاتی، استقرار خودروهای آتش نشانی در مکان‌های تعیین شده از اهم فعالیت‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در این زمینه است.

سرپرست معاونت خدمات شهری ادامه داد: ایستگاه‌های آتش نشانی با تمام توان و امکانات در روز چهارشنبه آخر سال فعال بوده تا اگر حادثه‌ای رخ داد در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

علی ضمیر گفت: پس از پایان مراسم چهارشنبه پایان سال، شستشو و پاک‌سازی معابر، جمع آوری و امحاء اثرات آتشبازی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: شهرداری همدان با امکانات، تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی لازم در حوزه‌های آتش نشانی، امور شهرهای مناطق چهارگانه، سیما، منظر و فضای سبز شهری و پیمانکاران مربوطه، آماده سپری شدن چهارشنبه پایان سال با ایمنی و آرامش کامل برای شهروندان است.

جلسه هماهنگی جهت آماده سازی شهر برای چهارشنبه پایان سال به ریاست سرپرست معاونت خدمات شهری و با حضور مدیر خدمات شهری، نماینده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مدیران امور شهر مناطق چهارگانه در دفتر معاونت خدمات شهری برگزار شد و هر یک از اعضای حاضر در جلسه، نظرات و برنامه‌های خود را در خصوص چهارشنبه پایان سال ارایه کردند.

انتهای پیام/د.ا

تدابیر مدیریت شهری در آستانه چهارشنبه پایان سال

 

               

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.