روزنامه اماراتی: پنالتی استقلال درست نبود

روزنامه اماراتی الیوم مدعی شد خطای بیرون محوطه را داور هنگ کنگی پنالتی اعلام کرد در حالی که مدافع العین خطای واضحی نداشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته و در چارچوب دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال تهران و العین امارات در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

روزنامه اماراتی الیوم درباره گل تیم استقلال که به صورت پنالتی بود، مدعی شد: خطای بیرون محوطه را داورهنگ کنگی پنالتی اعلام کرد در حالی که مدافع العین خطای واضحی نداشت.بازیکنان تیم العین هیچ برخوردی با بازیکن تیم استقلال نداشتند و خطا خارج از محوطه جریمه رخ داد و پنالتی تیم استقلال و گلی که مامه تیام وارد دروازه العین کرد به دلیل اشتباه داوری بوده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: پس از آنکه تیم استقلال به ناحق گلی را وارد دروازه تیم العین کرد، شاگردان مامیچ فشار زیادی را برای گشودن دروازه تیم استقلال کردند اما دفاع این تیم با سرسختی تمام مانع انجام این موقعیت ها شدند. اما در پایان بازیکنان تیم العین توانستند با همکاری خوبشان دروازه تیم استقلال را با شوت شیوتانی در دقیقه 78 باز کنند.

همچنین به گفته ی این روزنامه اماراتی بازیکنان تیم العین در اوایل بازی محو تماشای حضور 90 هزار هوادار تیم استقلال در ورزشگاه آزادی شده بودند.

حیرت بازیکنان العین از ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

ادعای رسانه اماراتی درباره گل استقلال به العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
آقاگجا پول میدن منم بیام پتالتی بزنم هان گجا پول میدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
نه پنالتی های درست بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
دوست عزیز این ادعا نیست درسته پنالتی نبود