محمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

سایه سنگین بی تفاوتی وزارت خانه ها بر سر مسکن مهر

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن گفت:باوجود وظایف محول شده ،وزرات خانه های راه و شهرسازی و وزات کار و تعاون مشکلات مسکن مهر را مرتفع نکرده اند.

سایه سنگین بی تفاوتی وزارت خانه ها بر سر مسکن مهرامید محمدی مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مقرر شد تا تمامی طرح‌های مسکن مهری که دارای مشکلات تعاونی هستند به خود وزارت تعاون واگذار شود.

وی در ادامه افزود: همچنین مشکلات قضایی و مدیریتی تعاونی‌های مسکن مهرنیز به قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر محول شد تا پیگیر این مشکلات شود اما بعد از گذشت ۴ ماه از مکاتبات هیچ واکنشی ازسوی این نهاد و  وزارت کار و تعاون دیده نشده است.

محمدی یاد آور شد: بسیاری از مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر مشکلات درون سازمانی است و ضعف اصلی در این بخش مشکلات مالی و تصمیم گیری است.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن با اشاره به اینکه برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر مبلغی به وزیر نیروی سابق پرداخت شده است، گفت: حدود ۸۰۰ میلیارد تومان‌ برای تامین خدمات‌زیر بنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر پرداخت شد تا بخشی از این مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/

 تعاونی‌های مسکن مهر در گرداب مشکلات درون سازمانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
چرا مسکن مهر تکمیل نمیشه
آخرین اخبار