تجلیل از قهرمانان تنیس خاکی استان قزوین

قهرمانان و آینده سازان تنیس‌خاکی استان قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این مراسم که شب گذشته برگزار شد از ۶۰ ورزشکار تنیس خاکی استان در رده‌های مختلف سنی قدردانی شد.

مهرافزا منوچهری نایب‌رئیس فدراسیون تنیس خاکی در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه ورزش تنیس خاکی به عنوان یک ورزش پرنشاط بسیار اهمیت دارد افزود: با راه‌یابی تیم قزوین به لیگ برتر فدراسیون برای ارتقای سطح تنیس استان قزوین حمایت‌های خود را افزایش خواهد داد.

منوچهری با بیان اینکه نقش فدراسیون‌ها صرفا حمایت از هیئت‌های استانی است افزود: برگزاری کلاس‌های تربیت مربی، استعدادیابی و همچنین آموزش بازیکن از جمله اقدامتی است که فدراسیون در تعامل با هیئت استان قزوین انجام خواهد داد.

علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این مراسم گفت: در سال ۹۷ شاهد اقدامات و اتفاقات مهمی در رابطه با شکوفایی ورزش استان خواهیم بود.

احمدپور رئیس هیئت تنیس خاکی استان دیگر سخنران گفت:در استان قزوین ۱۳۰ ورزشکار مرد و ۱۲۰ ورزشکار زن در رشته تنیس خاکی فعالیت می‌کنند.

احمدپورافزود: آبان امسال بیمه‌کارآفرین نماینده استان پس از کسب نایب قهرمانی در لیگ یک به مسابقات لیگ برتر کشور راه یافت.

وی افزود: هزینه‌های لازم جهت اعزام تیم استان به مسابقات کشوری و لیگ بر عهده هیئت است، اما اگر بازیکنانی بخواهند به صورت آزاد در مسابقات تنیس شرکت کنند می‌توانند با جذب حامی مالی هزینه‌های لازم را تامین کنند و هیئت هم در این زمینه به بازیکنان مشاوره خواهد داد.

عبدالرزاقی عضور شورای شهر قزوین دیگر سخنران این مراسم گفت: در سال گذشته بودجه ورزش شهرداری ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما در بودجه سال ۹۷ به ۳ و نیم میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: توسعه ورزش در شهر قزوین از اولویت‌های این شورا است.

انتهای پیام/

تجلیل از ۶۰ قهرمان تنیس خاکی استان قزوین

برچسب ها: تنیس ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.