با اقامت در استان سمنان برنده یک دستگاه خودرو شوید

مسافران نوروزی با سفر و اقامت در استان سمنان می‌توانند برنده یک دستگاه خودرو شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان گفت : مسافرانی که از ۲۸ اسفند امسال تا ۲۸ فروردین 1397 در فضاهای اقامتی رسمی استان سمنان اقامت داشته باشند، می‌توانند برنده خودروی شاسی بلند شوند.

وی افزود : افرادی که در واحدهای زیر نظر این اداره کل شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت داشته باشند، وارد قرعه کشی این دستگاه خودرو می‌شوند.

جهانشاهی با بیان اینکه مسافرانی که حتی یک شب نیز در فضاهای اقامتی رسمی استان سمنان اقامت داشته باشند، وارد قرعه کشی می‌شوند گفت: شانس افرادی که بیشترین میزان اقامت را دارند به مراتب بیشتر است.

جهانشاهی افزود: برنامه اعلام نتایج قرعه کشی به طور مستقیم از شبکه استانی یا یکی از شبکه های ملی پخش می شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش ماندگاری گردشگران یکی از اهداف مهم این اداره کل است، گفت: این استان ظرفیت پذیرش حدود 70 هزار نفر را در هر شب در بیش از 400 مرکز اقامتی دارد و پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروز در واحدهای زیر نظر این اداره کل اقامت داشته باشند.

قدرت ا... ابک سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه، طرح نوروزی ستاد خدمات سفر استان سمنان در محل نیروی انتظامی استان، رسما آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: اجرای این طرح تا پانزدهم فرودین ماه ادامه دارد و هدف تمامی دستگاه های اجرایی، ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام / ه

یک دستگاه خودرو ، جایزه سفر به استان سمنان در نوروز 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار