واعظی :

امیدواریم اعتماد مجدد به سه وزیر کابینه، آغاز دور جدیدی از تعامل مجلس و دولت برای خدمت به مردم باشد

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان جلسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و در جمع خبرنگاران گفت: از مدیریت خوب رئیس و هیات رئیسه محترم مجلس و نیز مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف قدردانی می کنم.

از مدیریت خوب مجلس و مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف قدردانی می‌کنم/ امیدواریم اعتماد مجدد به سه وزیر کابینه، آغاز دور جدیدی از تعامل مجلس و دولت برای خدمت به مردم باشدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محمود واعظی در پاسخ به سوالی در زمینه رای اعتماد مجدد خانه ملت به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و نیز جهاد کشاورزی که طی دیروز و امروز طرح استیضاح آنها در مجلس شورای اسلامی بررسی شد، اظهار داشت: اگر چه دولت از عملکرد وزرا و اعضای کابینه به طور قاطع دفاع کرده و ممکن است در مورد موضوع و شرایط زمانی استیضاح نیز ملاحظاتی داشته باشد، اما سوال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان محترم و همچنین فرصتی برای شفافیت و تشریح برنامه ها و خدمات دولت به افکار عمومی ارزیابی می کند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: دولت از نقد دلسوزانه و سازنده نمایندگان محترم استیضاح کننده استفاده، و از نمایندگان محترمی نیز که با مشارکت خود از خدمات و برنامه های وزرا دفاع کردند، تشکر می کند.

واعظی ابراز امیدواری کرد که رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر کابینه، آغاز دور جدیدی از تعامل بیشتر مجلس و دولت برای خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیزمان باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: یقینا دولت با انسجام بیشتر و آقایان ربیعی،  آخوندی و مهندس حجتی نیز با استحکام و اشتیاق افزون تر در مسیر انجام وظایف قانونی، خدمت به جامعه و پیشرفت کشور گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
ان شاالله که این امر محقق شود
آخرین اخبار