باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

متقاضیان مسکن مهر پردیس همچنان منتظر تحقق وعده دولت

متقاضیان مسکن مهر پردیس همچنان منتظر تحقق وعده دولت هستند.

متقاضیان بیش از 2 هزار واحد مسکن مهر پردیس در روزهای پایانی سال چشم‌ انتظار تحویل واحدهای خود هستند  به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح مسکن مهر  یکی از مهمترین و بزرگترین طرح های عمرانی کشور به شمار می‌رود به طوری که در دهه گذشته بسیاری از متقاضیان بیشترین سرمایه زندگی خود را در راه اجرای این طرح سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما هنوز بعد از گذشت سالیان سال نتوانسته اند سرپناهی برای خود ایجاد کنند.

بر اساس این گزارش شهر پردیس که در نزدیکی شهر تهران قرار دارد این روزها با مشکل جدیدی رو به رو شده است به طوری که مقرر شده بود 2 هزار و  33 واحد مسکن مهر در اواخر اسفند ماه به متقاضیانی که سال‌های سال چشم انتظار بودند تحویل داده شود اما هنوز بعد از گذشت چند هفته هیچ مسئولی برای افتتاح این واحدها نرفته است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار  مسکن  گفت: مقرر شده بود در اوایل هفته گذشته 2هزار و 33 واحد مسکن مهر در فازهای مختلف به متقاضیان تحویل داده شود اما به نظر می‌رسد با استیضاح وزیر راه و شهرسازی این افتتاح‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه افزود: در هفته گذشته برنامه‌ریزی های مختلف جهت افتتاح این واحدها انجام شده بود اما نیامدن مسئولان دولتی افتتاح این واحدها را به تعویق انداخته است.

بر اساس این گزارش بسیاری از متقاضیان واحدهای مسکن مهر بویژه در شهر پردیس این روزها چشم‌ انتظار تحول واحدهای خود هستند امیدوار هستیم هر چه سریع‌تر ابهاماتی که این روزها برای افتتاح این واحدها ایجاد شده است برطرف شود و متقاضیان در روزهای پایانی سال هر چه سریع‌تر صاحب‌خانه شوند.

 چندی پیش گفته شده بود که 2 هزار واحد مسکن مهر و سه باب مدرسه در شهر پردیس به بهره‌برداری خواهد رسید اما هنوز بعد از گذشت روزهای بسیار این واحدها به بهره‌برداری نرسیده است.حدود 83 هزار واحد مسکن مهر در این شهر هدف‌گذاری شده بود که تا به امروز با وجود مشکلات مختلف از جمله فقدان همکاری وزارت نیرو  و پیمانکاران در تامین خدمات روبنایی و زیربنایی بخش عمده‌ای از این واحدها به بهره‌برداری نرسیده است  امیدواریم تا سال 97  پرونده مسکن مهر بسته شود.

گزارش از محبوبه کباری

انتهای پیام/

استیضاح آخوندی افتتاح مسکن مهر پردیس را به تعویق انداخت

برچسب ها: مسکن مهر ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار