پایان زودهنگام همکاری دژاگه و ناتینگهام فارست

بنابر اعلام سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست، دژاگه به دلیل مصدومیت طولانی مدت نمی تواند در این فصل برای این تیم بازی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اشکان دژاگه بعد از مدت‌ها ،چندی پیش سرانجام صاحب تیم شد و با ناتینگهام فارست انگلیس تا تابستان سال جاری قرارداد امضا کرد اما خیلی زود و تنها پس از یک بازی با مصدومیت مواجه شد و از ترکیب تیمش دور ماند.
اکنون سایت این باشگاه انگلیسی به تقل از سرمربی تیم اعلام کرده است دژاگه در این فصل دیگر نمی تواند برای ناتینگهام بازی کند.


آیتور کارانکا مطمئن نیست که اشکان دژاگه بار دیگر در این فصل پیراهن ناتینگهام فارست را بپوشد – اما حضور مجدد او در این باشگاه را منتفی نمی داند.
سرمربی قرمزها می گوید نمی خواهد قبل از بهبودی کامل زانوی جراحی شده اشکان با بازی دادن زودتر از موعد به او، رویای جام جهانی این بازیکن را به خطر بیندازد.

اما کارانکا که تحت تاثیر همکاری کوتاه مدت با دژاگه قرار گرفته گفت، ممکن است تابستان آینده فرصتی دوباره به اشکان دژاگه برای بازی در تیمش بدهد.

وقتی از کارانکا پرسیده شد آیا دژاگه در این فصل فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا نه، وی گفت :"من نمی دانم، چون هنوز دقیق نمی دانم چند هفته از فوتبال دور خواهد بود،اما فکر می کنم بعید است (برای تیم ما بازی کند.)

"من نمی خواهم درباره او عجله کنم.و با بازی دادن زودهنگام باعث مصدومیت دوباره او شوم."

"من نمی خواهم او جام جهانی را از دست بدهد. ما باید مراقب او باشیم. او برای کمک به ما آمد و ما باید به او کمک کنیم. او یک بازیکن بسیار خوب و با شخصیت است.

"او در تلاش است تا در اسرع وقت بتواند آماده شود زیرا می خواهد اینجا بازی کند؛ او مصمم است برای فارست بازی کند.

"اما ما باید گام های مناسبی برای او برداریم."

کارانکا می گوید اولویت فارست این است که مطمئن شود دژاگه شانس بازی در جام جهانی را از دست نمی دهد.

اما او می گوید که این باشگاه همچنین گزینه جذب بلند مدت دژاگه را پس از جام جهانی بررسی خواهد کرد.

سرمربی فارست گفت: "شاید ما آن را بررسی کنیم، بله تنها زمان کاری که من با او داشتم دو یا سه هفته بود .شما می توانستید احساس کنید که او چه بازیکن خوبی است. پس از آن دو یا سه هفته در زمین تمرین، من همچنین او را به عنوان یک فرد قابل احترام شناختم.
انتهای پیام/


پایان فصل برای دژاگه در ناتینگهام فارست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار