افتتاح مرکز فوریت های 121 برق شمال خوزستان  

با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  و استاندار خوزستان مرکز فوریت های 121 و کنترل برق شمال خوزستان افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به تحول در سامانه برق گفت: سامانه سنتی برق را باید متحول کنیم.استان خوزستان بعد از تهران بیشترین مصرف برق را دارد لذا وضعیت فعلی شبکه برق خوزستان زیبنده این استان نیست.

وی بیان داشت: پیک مصرف برق درخوزستان را 8300 مگاوات است که با همراهی مجمع نمایندگان خوزستان و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شاهد تحول خوب و بنیادی در برق استان چه در توزیع و چه در انتقال و فوق توزیع بوده ایم و این روند در سال جدید نیز ادامه دارد.

شریعتی با تاکید بر تخصیص اعتبار در این زمینه افزود:برای پایداری شبکه برق استان خوزستان اعتبارات خوبی پیش بینی شده است و طبق مصوبه دولت سالانه باید پنجهزار میلیارد ریال در این راستا در خوزستان هزینه شود تا به شرایط مناسب و مطلوب برسیم.

استاندار خوزستان گفت:با توجه به فداکاری مردم این استان در 8 سال دفاع مقدس ارائه خدمات کیفی به این مردم ضروری است باید اختلاف سلیقه را کنار گذاشت و برای تعالی استان و خدمت به مردم در کنار هم باشیم.

شریعتی با بیان اینکه از حق مردم خوزستان در بخش های مختلف دفاع می کنیم و سطح خدمات باید بیشتر شود گفت: در حوزه برق باید قطعی برق در این استان به حداقل برسد.

وی با اشاره به صدور مجوز احداث 3 نیروگاه برق دراندیمشک بیان داشت:حدود 10 نیروگاه در استان  وجود دارد که عملیات اجرایی آنها چند سال بلاتکلیف مانده است که به لطف الهی همه را فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

مرکز فوریت های 121 برق شمال خوزستان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.