زیردریایی هسته‌ای روسیه بدون آنکه شناسایی شود، خود را به سواحل آمریکا رساند!

یکی از فرماندهان نیروی دریایی روسیه اعلام کرد زیردریایی هسته‌ای این کشور بدون آنکه شناسایی شود خود را به سواحل آمریکا رساند و بازگشت.

زیردریایی هسته‌ای روسیه بدون آنکه شناسایی شود خود را به سواحل آمریکا رساندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک فرمانده زیردریایی در نیروی دریایی روسیه در گفتگو با شبکه تلویزیونی نظامی وزارت دفاع این کشور گفت یک زیردریایی هسته‌ای تهاجمی متعلق به نیروی دریایی روسیه توانست بدون آنکه از سوی هیچ نیروی مخالفی شناسایی شود خود را عملا به سواحل آمریکا برساند.

سرگئی استارشینوف، فرمانده این زیردریایی در گفتگو با «زوزدا» (Zvezda) گفت: «این ماموریت به انجام رسید؛ زیردریایی مورد نظر موفق شد خود را به نقطه هدف در اقیانوس برساند و بدون آنکه شناسایی شود به پایگاه بازگردد.

زوزدا یا ستاره، شبکه تلویزیونی رسمی وزارت دفاع روسیه است.

استارشینوف در پاسخ به این سوال که آیا زیردریایی هسته‌ای تهاجمی شوکا-بی (Shchuka-B) توانست از شناسایی شدن به وسیله رادار بگریزد یا خیر گفت: «بله این دقیقا هدف ما بود و توانستیم بدون شناسایی شدن آن را انجام دهیم.»

به گفته این فرمانده روس، زیردریایی این کشور توانست خود را به نزدیکی یک پایگاه ارتش آمریکا برساند.

استارشینوف تاکید کرد زیردریایی روس قواعد حرفه‌ای را رعایت کرد و از مرزهای آبی هیچ کشوری عبور نکرد و تنها در آب‌های آزاد باقی ماند.

‌نیروی دریایی آمریکا ماه ژانویه به دنبال آنکه یک زیردریایی جاسوسی روسیه توانست خود را به 27 مایلی خاک آمریکا برساند، ناو هواپیمابر جرج بوش را در نزدیکی سواحل ویرجینیا مستقر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
نابودی آمریکا نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
اينم يه اخطار به آمريكا كه حساب كار دستش بياد و دم و دقيقه روسيه رو تحريم نكنه
آخرین اخبار