برپایی ۱۰ غرفه نمایشگاه نوروزی در بیارجمند

بخشدار بیارجمند گفت: نمایشگاه نوروزی در ۱۰ غرفه واقع در زائرسرای بیارجمند برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، روح الله کریمی بخشدار بیارجمند در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه نوروزی در ۱۰ غرفه واقع در زائرسرای بیارجمند برپا می‌شود.

وی افزود: به منظور حمایت از جوامع بومی و محلی و کمک به اقتصاد خانوارهای روستایی به دنبال ایجاد بازارچه‌های عرضه صنایع‌دستی هستیم تا ضمن معرفی هنر این خطه بتوانیم به تحقق شعار سال نیز کمک کنیم و بر همین اساس یک غرفه در احمدآباد و خانخودی نیز پیش‌بینی‌شده است.

بخشدار بیارجمند تصریح کرد: ۴۰ کلاس درس در شهر بیارجمند، روستاهای هدف گردشگری و روستای احمدآباد و زمان‌آباد برای اقامت مسافران نورزی در نظر گرفته‌شده است.

روح الله کریمی اظهار داشت: در سنوات اخیر دو روستای هدف گردشگری قلعه بالا و رضاآباد مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع‌شده است لذا به منظور افزایش رفاه مسافران تلاش شد تا زیرساخت‌های لازم از جمله اقامتگاه‌های بومگردی، به سازی راه دسترسی و بافت روستایی به بهترین نحو در این روستاها فراهم شود.

وی گفت: برگزاری سه نوروزگاه در بیارجمند، خانخودی و احمدآباد در نظر گرفته‌شده است که برنامه با پیاده‌روی خانوادگی آغاز و در انتها با نوروز خوانی و مراسم جشن به پایان می رسد.

انتهای پیام / ق

میزبانی از ۱۰ هزار گردشگر نوروزی در بخش بیارجمند پیش‌بینی شد

برچسب ها: نوروز ، خانواده ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار