دستگیری مزاحم تلفنی با ۲ هزار تماس به پلیس ۱۱۰

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فردی که به صورت مکرر و تلفنی برای پلیس ۱۱۰ ایجاد مزاحمت می کرد در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری مزاحم تلفنی با ۲ هزار تماس به پلیس ۱۱۰به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فردی که به صورت مکرر و تلفنی برای پلیس ۱۱۰ ایجاد مزاحمت  می کرد  در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس به صورت مکرر با تماس تلفنی با این مرکز، ایجاد مزاحمت می‌نماید، موضوع از سوی مسئولان  استان در مراجع قضائی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: متهم با استفاده از ۶ شماره تلفن حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفته  بود که  موجب اخلال در ماموریت‌های محوله پلیس ۱۱۰ می شد.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد افزود: با توجه به تحقیقات به عمل آمده متهم با نام م. ب توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را در سابقه خود داشته و متواری می‌باشد.

اوگفت: پس از تلاش‌های شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی متهم برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم افزود:  مزاحمت‌های برخی افراد و اخلال در سامانه پیام رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/ب

دستگیری مزاحم تلفنی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.