موزه‌ها در تعطیلات نوروزی باز است؟

موزه‌های زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی، در تعطیلات نوروز پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موزه‌ها با برخورداری ظرفیت بالای جلب نظر اقشار مختلف جامعه و توانایی پاسخگویی به حس کنجکاوی آن‌ها ، در زمره جاذبه‌های گردشگری کشور‌ها، مناطق جغرافیایی و شهر‌ها قرار گرفته‌اند. موزه‌های کشور ما نیز از این امر مستثنی نیستند و تلاش می‌کنند که از هر فرصتی برای افزایش بازدیدکنندگان بهره‌مند شوند. در این میان فرا رسیدن نوروز و تعطیلات آن بهترین فرصت برای جلب توجه هرچه بیشتر مردم و به خصوص جوانان به موزه‌های کشور است.

محمدرضا کارگر، مدیر کل امور موزه‌ها در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره زمان فعالیت موزه‌ها در ایام نوروز اظهار کرد: موزه‌هایی که تحت نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می‌کنند، در ایام نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر باز هستند. در صورتی که هر مجموعه‌ای ظرفیت بازدید بیشتری داشته باشد به اختیار مجموعه یا استان می‌تواند ساعت کاری خودش را افزایش بدهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که در قالب برنامه شبی در موزه داشتیم، مجموعه‌های میراث فرهنگی می توانند این برنامه را در ایام نوروز تدارک ببینند.

انتهای پیام/

اعلام وضعیت فعالیت موزه ها در نوروز 97

 

 

برچسب ها: موزه ، نوروز97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.