مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران:

نفت‌کش سابیتی در بندرعباس تعمیر خواهد شد

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: نفت‌کش آسیب‌دیده‌ی ایرانی سابیتی با شرایط ویژه در این مجتمع صنعتی در بندرعباس تعمیر خواهد شد.

نفت‌کش سابیتی دربندرعباس تعمیر خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حمید رضائیان مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: نفت‌کش آسیب‌دیده‌ ایرانی سابیتی با شرایط ویژه در این مجتمع صنعتی، در بندرعباس تعمیر خواهد شد.

او با اشاره به حمله‌ موشکی به نفت‌کش سابیتی متعلق به ناوگان شرکت ملی نفت‌کش ایران، افزود: حمله به نفت‌کش ایرانی اقدامی ناجوانمردانه و خلاف عرف و قوانین بین‌المللی بود و بازسازی نقاط آسیب‌دیده در بدنه‌ تانکر سابیتی با شرایطی ویژه و تقبل بخشی از هزینه‌های تعمیر توسط مجتمع ایزوایکو انجام خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی تمام‌عیار با ایران است ،گفت:  امروز کشورمان در شرایط حساسی قرار دارد و در این شرایط اهمیت صدور نفت بر هیچ‌کس پوشیده نیست،از این رو می توان گفت که شرکت ملی نفت‌کش ایران همواره در صف اول این جنگ تمام عیار قرار دارد.


بیشتر بخوانید: خروج نفتکش انگلیسی استنا ایمپرو از آب‌های ایران


رضائیان افزود: حادثه‌ پیش‌آمده تنها به شرکت ملی نفت‌کش ایران مربوط نیست و با توجه به ابعاد ملی این موضوع، این حادثه به تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها مربوط است و باید در آن مشارکت داشته باشند.

او گفت: اگر تمام دستگاه‌ها هم دل شوند و هرکدام در حد توان بخشی از فشار‌ها را متقبل شوند می‌توانیم از این شرایط به سادگی و سلامت عبور کنیم.

 نفت‌کش سابیتی متعلق به ناوگان شرکت ملی نفت‌کش ایران  روز جمعه ۱۹ مهرماه در ۶۰ کیلومتری سواحل جده در دریای سرخ هدف حمله‌ دو موشک ناشناس قرار گرفت و از نقاطی در بدنه‌ی اصلی دچار آسیب شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

تعمیر سابیتی در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.