صالح زاده مطرح کرد؛

ساماندهی دستفروشان در منطقه 13 با برپایی بازارچه های نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 13 از ساماندهی دستفروشان در بازارچه های نوروزی این منطقه به منظور کاهش ترافیک و آسایش شهروندان خبر داد.

ساماندهی دستفروشان در منطقه 13 با برپایی بازارچه های نوروزیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صالح زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در آستانه نوروز97 گفت:در راستای رفاه و آسایش شهروندان، دستفروشان که در خیابان پیروزی و دیگر معابر اصلی اقدام به دستفروشی می‌کردند به بازارچه های فصلی در نواحی یک و دو هدایت شدند.

وی افزود: برای کاهش مشکلات ناشی از فعالیت دستفروشان در بخش­های مختلف منطقه و ساماندهی آنها، سه بازارچه فصلی با عنوان بهار دل ها 97 در قالب غرفه های مختلف راه اندازی شده که این افراد وسایل خود را در این مکان­ها به فروش می رسانند.

صالح زاده با بیان اینکه در قالب این طرح 230دستفروش در بازارچه های نوروزی این منطقه ساماندهی شدند، افزود: در این طرح، بازارچه­ هایی در خیابان پیروزی، تقاطع چهارراه کوکاکولا ضلع جنوب، جنب مترو­های شیخ الرئیس و نبرد دایر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه خاطر نشان کرد: همزمان با فرارسیدن روز­های پایانی سال، نیرو­های اجرایی منطقه به صورت مستمر از محدوده بازدید تا از بساط گستری در خیابان های اصلی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار