راهنمای ثبت‌نام طرح ترافیک 97 برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری

خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری برای دریافت مجوز طرح ترافیک در سال 97 باید مدارک لازم که در این گزارش به آن پرداخته شده، همراه داشته باشند.

راهنمای ثبت‌نام طرح ترافیک 97 برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان خبریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری برای دریافت مجوز طرح ترافیک‌ در سال 97 باید مراحل زیر را طی کنند.

ابتدا با ورود به سامانه my.tehran.ir با وارد کردن اطلاعات مندرج در کارت ملی، اطلاعات مربوط به خودرو مندرج در کارت ماشین یا سند مالکیت‌ خودرو و بارگذاری‌ تصویر کارت ملی، کارت ماشین و یا سند مالکیت خودرو با حجم حداکثر 200 کیلوبایت اقدام کنند.

در گام بعدی پس از تکمیل ثبت نام در سامانه، امکان شارژ و استفاده از حساب شهروندی برای تردد در محدوده طرح ترافیک به وجود می‌آید و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیست. شهروندان در صورت درخواست استفاده از خدمات ویژه‌ تردد در محدوده طرح ترافیک باید پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام با همراه داشتن اصل مدارک‌ برای فعال‌سازی خدمات ویژه‌ خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند.

در گام دوم شهروندان پس از ثبت‌نام در سامانه و شارژ حساب شهروندی خود در هر هفته‌ امکان رزرو‌ 3 روز برای تردد در محدوده طرح ترافیک را خواهند داشت. با توجه به محدودیت ظرفیت‌ جهت تردد در محدوده مذکور در هر روز باید تأییدیه‌ آنلاین‌ از سایت گرفته شود و در صورت ارائه مجوز از سوی سامانه تردد امکان‌پذیر است.

در پایان هر روز تردد، شهروندان مجاز در محدوده بررسی و عوارض‌ قابل پرداخت پس از اعمال ضرایب قانونی محاسبه‌ شده و از حساب شهروندی هر فرد کسر می‌شود. در صورت شارژ نکردن حساب شهروندی جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودرو اعمال و مبلغ عوارض تردد در صورت‌حساب بدهی مالک خودرو لحاظ می‌شود.

خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری لازم است تصویر کارت خبرنگاری که تاریخ اعتبار آن مقتضی‌ نشده باشد حداکثر با حجم 200 کیلوبایت‌ را در سایت‌ ارسال کنند و بعد از آن با در دست داشتن اصل مدارک به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک‌ شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

آغاز ثبت نام طرح ترافیک 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار