خدمات دهی امدادگران به مسافران نوروزی در سیستان وبلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲۶ امدادگر روزانه به مسافران در سیستان و بلوچستان خدمات می‌دهند.

خدمات دهی امدادگران به مسافران نوروزی در سیستان وبلوچستانمدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: ۲۲۶ امدادگر این نهاد در طرح ملی امداد و نجات نوروزی روزانه به مسافران در استان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

رسول راشکی گفت: با اجرای این طرح از ۲۵ اسفند ۵۷ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر استان در سه بخش جاده، کوهستان و ساحل در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین برای رفاه حال مسافران در ۳۳ نقطه سیستان و بلوچستان در جاده‌های ارتباطی اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه جوانان نیز ۴۰ پست راهنمای مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان در نظر گرفته شده است.

راشکی گفت: اعضای جوان این جمعیت در این طرح با ارائه برنامه‌های مختلف نظیر برپایی ایستگاه‌های نقاشی، کتابخوانی و بازی‌های متنوع با هدف سرگرمی کودکان خدمات دهی می‌کنند تا رانندگان برای استراحت خود بدون دغدغه وقت کافی داشته باشند.

وی اجرای طرح سحاب یا سامانه حرکتی امدادی بشر دوستی و کمپین نه به تصادفات جاده‌ای را از دیگر طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

انتهای پیام/گ

خدمات دهی امدادگران نورزی به مسافران در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار