سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد؛

افزایش قیمت بلیت سینما در نوروز 97

غلامرضا فرجی گفت: بهای بلیت سینماهای مدرن و ممتاز در نوروز بین 10 تا 20 درصد افزایش پیدا می‌کند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص افزایش قیمت بلیت سینما گفت: با توجه به صحبت هایی که شده،  بهای بلیت سینماهای مدرن 12 هزار تومان و ممتاز 10 هزار تومان بوده که قرار است در نوروز بین 10 تا 20 درصد افزایش پیدا کند.

فرجی در خصوص نحوه انتخاب فیلم های نوروزی اظهار داشت: شورای صنفی نمایش برای انتخاب فیلم‌ها هیچ گونه تحمیلی برای سینماداران نداشته است. با توجه به رایزنی ها و توافقات تهیه کنندگان با سینماداران، 7 فیلم از بین 16 فیلم کاندیدا شده در این چرخه قرار گرفتند. تمام سعیمان این بوده که از هر ژانری در سبد فرهنگی نوروز فیلم بگنجانیم تا مردم به راحتی و با توجه به سلایقشان به دیدن فیلم ها بنشینند.

سخنگوی شورای صنفی در ادامه به نیمه دوم اکران نوروزی اشاره کرد و گفت: برای اکران نیمه دوم نوروزی هم  سرمایه گذاران و هم سرگروه ها باید به سرعت به توافق برسند و فیلم های خود را اعلام نمایند.

فرجی در خصوص افزوده شدن سینماها به سرگروهی نیز اظهار داشت: هفت سرگروه در سال جدید داریم که سرگروهی سینما قدس حذف و سرگروهی سینما جوان جایگزین آن شد. همچنین سرگروهی سینما ایران هم به این چرخه اضافه شده تا تهیه کنندگان با فراق بال به انتخاب سینما بپردازند.

وی افزود: اکران های نوروزی عید سینمای ایران است و یکی از بهترین فصل ها برای نمایش فیلم است که تهیه کنندگان برای بازگشت سرمایه شان ترجیح می دهند در این زمان فیلمشان را اکران کنند. امیدوارم گیشه نوروزی خوبی را در این روزها شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار