مسافرگیری خط ۲ قطار شهری مشهد با ۵۰ واگن

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: خط ۲ قطار شهری با ۵۰ واگن مسافرگیری خواهد داشت.

مسافرگیری خط ۲ قطار شهری مشهد با ۵۰ واگنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کیانوش کیامرز افزود: با بهره‌برداری از فاز یک خط ۲ قطار شهری، کار مسافرگیری در این خط با ۵ رام قطار شامل ۲۵ واگن آغاز شد و امروز ۱۰ رام قطار ۵۰ واگن در مشهد وجود دارد و هفته گذشته رام دهم این واگن‌ها به مشهد رسید.

وی تصریح کرد: کار مسافرگیری خط ۲ قطار شهری و اتصال آن به خط یک، با ۵۰ واگن اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد افزود:مونتاژ ۵۰ واگن دیگر خط ۲ قطار شهری در شرکت وا‌ن سازی تهران در حال آماده سازی است و هر ماه ۲ واگن تحویل مشهد می‌شود و در نهایت تا پایان شهریورماه تمامی واگن‌ها به مشهد حمل خواهد شد.

کیامرز گفت: احداث ایستگاه‌های خط ۲ قطار شهری، عملیات اجرایی ایستگاه سعدی و شریعتی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسید و سیستم تجهیزاتی شامل سیستم ای. اف. سی، مخابرات، پله برقی‌ها، سیگنالینگ به طور کامل تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: برخی نواقص در ایستگاه‌های طبرسی تا شهدا در حال پیگیری است و برای تکمیل ایستگاه‌های خط ۲ بازگشایی دو ضلع میدان شهدا در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: پیش از این نیز کار مسافرگیری در ایستگاه شهدا با یک سکو انجام می‌شد و در حال حاضر با تکمیل سیستم‌ها، کار مسافرگیری با دو سکو در دست انجام است.

انتهای پیام// ف. غ.
 
 
برچسب ها: شهرداری ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.