رئیس ستاد کل ارتش روسیه هشدار داد؛

آمریکا گروه‌های تروریستی در سوریه را برای استفاده از سلاح شیمیایی آموزش می‌دهد

روسیه هشدار داد آمریکا گروه‌های مسلح تروریست را در پایگاه التنف برای استفاده از سلاح شیمیایی آموزش داده است.

آمریکا گروه‌های تروریستی در سوریه را برای استفاده از سلاح شیمیایی آموزش می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، روسیه، آمریکا را به آموزش عناصر مسلح در پایگاه نظامی التنف برای استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه متهم کرد.

سرگئی رودسکوی، رئیس ستاد کل ارتش روسیه گفت: نیروهای آمریکایی در منطقه التنف، گروه های مسلح را برای استفاده از سلاح شیمیایی آموزش می دهند و آنها را به مناطق جنوب سوریه نزدیک درعا اعزام می کنند. می‌دانیم مربیان آمریکایی در منطقه التنف، چند گروه از عناصر مسلح را برای حملات تحریک‌آمیز با استفاده از سلاح شیمیایی تشکیل داده‌اند. در اوایل ماه مارس، یک گروه خرابکار به جنوب سوریه و منطقه کاهش تنش نزدیک درعا اعزام شد. آنچه ارتش آزاد سوریه خوانده می شود در این منطقه مستقر است. آنها برای حملات تحریک آمیز با انفجار بمب حاوی سلاح های شیمیایی آماده می شوند.

از سوی دیگر، وزارت دفاع روسیه، آمریکا را به آماده شدن برای حمله نظامی به اهداف حکومتی در سوریه با استفاده از موشک های بالدار متهم و تاکید کرد کشتی های نظامی آمریکا در دریای سرخ و خلیج (فارس) و شرق دریای مدیترانه در حال قرار گرفتن در موضع تهاجمی هستند.

انتهای پیام/

آموزش گروه‌های تروریستی در سوریه از سوی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار