پلمب ۱۵ مرکز پوست و زیبایی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بیان اینکه بسیاری از مراکز پوست و زیبایی فعال در استان غیر مجاز هستند که با برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۵ مرکز غیر مجاز پلمب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ غلام‌عباس سبز گفت: با اقدامات انجام شده 15 مرکز غیرمجاز پوست و زیبایی شامل مراکز زیبایی، لیزر، خدمات مربوط به پوست و سایر درمان‌ها پلمب شدند.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه نظارت بر درمان بدون هیچ ملاحضه‌ای ورود می‌کنیم، عنوان کرد: سلامت انسان چپ و راست، فامیل و غیر فامیل نمی‌شناسد و در این زمینه به جد پای کار هستیم و از هیچ کارشناس و مسئول حوزه درمان هیچ‌گونه قصوری پذیرفتنی نیست.

سبز با بیان اینکه عدالت در درمان را از روز اول فعالیتم در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جزو اولویت‌هایم قرار دادم، افزود: در زمینه سلامت انسان‌ها هیچ تفاوتی بین فردی که در محروم ترین روستای استان زندگی می‌کند با فرد دیگری که در مرکز استان ساکن بوده، وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حمایت و همکاری دستگاه قضایی ابراز کرد: نظارت و پایش مراکز مختلف را بدون هیچ اغماضی با حمایت دادستانی، تعزیرات حکومتی و ...انجام دادیم.

سبز عنوان کرد: در یکسال گذشته یکی دیگر از کارهای انجام شده بازدید و پایش مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر بوده که در این زمینه 74 مورد پایش انجام و در این مدت 160 مورد کسر سهمیه و تذکر داشتیم.

وی از صدور 50 موافقت اصولی و قرارداد تاسیس راه‌اندازی مؤسسات پزشکی و پیراپزشکی خبر داد و افزود: واحد سکته مغزی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اماده ارائه خدمات لازم به بیماران است.

سبز با بیان اینکه یک هزار و 509 پرستار و کادر پرستاری در استان فعالیت دارند، اظهار داشت: شاخص بیمه پرستاران در استان به 98 درصد رسیده که این وضعیت مطلوب است.

انتهای پیام/ش

۱۵ مرکز پوست و زیبایی در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، پلمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.