گزارش‌های تاثیرگذار اجتماعی، محصول نگاه ظریف زنان روزنامه نگار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ٦٠ درصد روزنامه نگاران ایران زن هستند و تحصیلات مرتبط با روابط عمومی و رسانه در آن‌ها بیشتر از مردان فعال در رسانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تبیین نقش آفرینی زنان در عرصه رسانه گفت: بسیاری از گزارش‌های تاثیرگذار اجتماعی، محصول نگاه ظریف زنان روزنامه نگار است.

مجید جوادیان زاده در آیینی که با حضور جمعی از مسئولان و اهالی رسانه درتجلیل ازبانوان فعال رسانه‌ای عضو خانه مطبوعات استان یزد سخنرانی می‌کرد، با بیان اینکه مفهوم خانه نوعی تقدس در فرهنگ ایرانی دارد، افزود: انتظار داریم این جلوه بیش از پیش در خانه مطبوعات نمود یابد.

وی تاکید کردکه امیدوارم خانه مطبوعات با همگرایی بیشتری که پیدا خواهد کرد پاسداشت تقدس این خانه باشد.
به گفته وی باید گرما به خانه مطبوهات برگردد و محل امن و آرامشی برای همه اصحاب مطبوعات باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد هم با تاکید بر لزوم حضور موثر زنان در عرصه رسانه یادآور شد: ٦٠ درصد روزنامه نگاران ایران زن هستند و تحصیلات مرتبط با روابط عمومی و رسانه در آن‌ها بیشتر از مردان فعال در این حوزه است.

فخرالسادات خامسی هامانه، افزود: با این وجود زنان هنوز به جایگاه اصلی و نقش آفرین خود در حوزه‌های مدیریتی روابط عمومی و رسانه دست نیافته اند.

وی تصریح کرد: یکی از الزامات دستیابی به توسعه پایدار حضور آحاد جامعه از جمله زنان در مباحث مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: ویژگی‌هایی از جمله اعتماد به نفس، ریسک پذیری و ورود به حوزه‌های نفس گیر سیاسی و اجتماعی باید بیش از پیش در زنان تقویت شود.

همچنین مدیر خانه مطبوعات استان اظهار کرد: ایران پشتوانه تمدنی غنی دارد و این مهم در حوزه فرهنگ و رسانه نیز باید نمود پیدا کند.

علی محمد میرحسینی افزود: نگاه خانه مطبوعات خدمت رسانی به اعضا به دور از فعالیت‌های تبلیغاتی است.

انتهای پیام/ ی

نقش آفرینی زنان در عرصه رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.