با موافقت شورای گسترش آموزش عالی؛

2 رشته جدید در دانشگاه شهید چمران اهواز ایجاد شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد 2 رشته جدید در این دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبداله پارسا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد 2 رشته جدید در این دانشگاه بیان داشت: رشته های مترجمی زبان عربی و مهندسی کامپیوتر، گرایش معماری سیستم‌های کامپیوتری در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مکاتبات لازم انجام شده و در صورت داشتن متقاضی در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 پذیرش دانشجو در این 2 رشته انجام می شود.

پارسا با بیان اینکه با ایجاد این 2 رشته در دانشگاه تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه به 132 رشته رسیده است اذعان داشت: در مجموع 3 هزار و 250 دانشجو در این رشته ‌ها تحصیل می کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه پیگیری ایجاد چند رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه درحال انجام است، اظهار کرد: تا کسب موافقت قطعی برای ایجاد این رشته‌ها در دانشگاه، نمی‌توانیم اسامی آن‌ها را اعلام نماییم.

انتهای پیام/گ

ایجاد رشته های جدید در دانشگاه شهید چمران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.