مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛

هنرستان هنر‌های زیبا در یزد احیاء می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت: هنرستان هنر‌های زیبا احیاء می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حاضر درمحل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا هنرستان هنر‌های زیبا در یزد دوباره احیاء شود.

مجید جوادیان زاده درجمع تعدادی ازهنرمندان یزدی با بیان اینکه هنرستان هنر‌های زیبا طی چند دهه اخیر توانسته در تربیت و رشد هنر در استان یزد موفق عمل نماید گفت: این هنر‌های زیبا  دوباره باید به روز‌های اوج خود برگردد.

وی در ادامه با تاکید براینکه به همدلی و همراهی اصخاب فرهنگ و هنر در استان یزد نیازمندیم، اظهار داشت:انجمن و تشکل‌های غیردولتی درحوزه فرهنگ و هنر باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.

به گفته وی استان یزد از ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برخوردار است که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد تا با همگرایی بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر شاهد اجرای برنامه‌های موثر فرهنگی و هنری در استان یزد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین با اشاره به راه اندازی و احیاء دوباره گذرفرهنگی مازاری‌های یزد، اظهارداشت:این گذر نیز بزودی افتتاح می‌شود.

جوادیان زاده تصریح کرد: در استان یزد گذر‌های زیادی وجود دارد که در دهه‌هایی نه چندان دور فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آن انجام می‌شده است، بنابراین با احیاء این گذر‌ها می‌توان به رونق فرهنگ و هنر در استان یزد کمک دوچندانی نماییم.

در این نشست نیز تعدادی ازهنرمندان به بیان برخی پیشنهادات و مشکلات موجود پرداختند.

انتهای پیام/ ی

هنرستان های هنر‌های زیبا  دوباره باید به روز‌های اوج خود برگردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار