پاکسازی ضربتی حریم راه‌های مازندران

حریم راه‌های مازندران به منظور استقبال از مسافران نوروزی پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها نیازمند مشارکت مردمی است، گفت: طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های اصلی استان با توجه به تعطیلات نوروز از ۱۵ اسفند به طور سراسری در استان اجرا شد.
وی افزود: از آنجا که مازندران استانی پیش رو در جذب مسافر و گردشگر در طول سال و تعطیلات نوروز است وجود راه ایمن و زیبا در همواره در سرلوحه کاری این اداره کل قرار دارد.
نجفی گفت: زیبا سازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه دارد و همه مردم باید خود را مسئول بدانند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به نقش علایم در سطح جاده‌ها اشاره کرد و گفت: جداسازی باند‌های رفت و برگشت در قالب نصب نیوجرسی، آشکار سازی نقاط پر حادثه، آشکار سازی دهانه‌های تونل‌ها، خط کشی، شانه سازی، تهیه و ذخیره سازی ۵۰۰ تن آسفالت سرد، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی راه‌های استان و پارکینگ موجود جهت هدایت خودرو‌ها، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور از جمله اقداماتی است که پیش از تعطیلات نوروز در جاده‌های استان اجرا شد.
انتهای پیام/ک


استقبال از مسافران در جاده‌های زیبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.