اعترافات ثلاث در سومین جلسه دادگاه؛

من عاشق اعدام هستم/ اگر 50 نفر هم می‌مردند خواست خدا بود!

قاتل 3 مأمور نیروی انتظامی با بیان اینکه من عاشق اعدام هستم، گفت: اگر 50 نفر هم در این حادثه می‌مردند، خواست خدا بوده است.

اعترافات ثلاث قاتل 3 مأمور نیروی انتظامی در سومین جلسه دادگاهبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محمد ثلاث قاتل 3 مأمور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران امروز(یکشنبه) در شعبه‌ 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی اظهار کرد: به دلیل اینکه وکیل تعیینی‌ در مرحله‌ اخذ آخرین دفاعیات‌ در دادگاه حضور نداشت، یکبار دیگر متهم در این جلسه تفهیم اتهام می‌شود.

یزدان فلاح‌زاده نماینده حقوقی ناجا و وکیل مدافع اولیای دم شهدا در دادگاه گفت: از قاضی درخواست دارم اجازه دهد وسایل، ادوات و سلاح‌هایی که در صحنه حادثه پیدا شده را به دادگاه بیاورند.

فلاح‌زاده تصریح کرد: محمد ثلاث جان 4 نفر از جوانان ما را گرفته است، در صورتی که مأموران نیروی انتظامی می‌توانستند از سلاح استفاده کنند و غائله‌ را در عرض چند دقیقه خاتمه دهند که در این صورت به اغتشاشگران‌ و مردم عادی خسارت زیادی وارد می‌شد.

وی ادامه داد: محمد ثلاث‌ خود را به گروه خاصی نسبت می‌دهد، در صورتی که این گروه از کار ثلاث ابراز انزجار کرده‌اند و برای وی درخواست اشد مجازات دارند.

نماینده حقوقی ناجا ادامه داد: شورشیان‌ باعث شهادت 4 تن از جوانان ما از جمله گروهان‌ یکم رضا امامی21 ساله، گروهان یکم محمد بایرامی 22 ساله، سرباز وظیفه رضا مرادی علیدادی 19 ساله و بسیجی محمدحسین حدادیان 21 ساله شدند.

در ادامه دادگاه قاضی از محمد ثلاث‌ خواست تا در جایگاه قرار گیرد و از خود دفاع کند.

قاضی خطاب به ثلاث گفت: با توجه به ماده 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری و کیفرخواست صادر شده از ناحیه دادسرای امور جنایی عمومی و انقلاب تهران و شکایات اولیای دم برای شما درخواست قصاص شده است.

قاضی کشکولی ادامه داد: شما دارای 8 فقره سابقه و با توجه به معاینه روانپزشکی در تاریخ 2 اسفند 96 از سلامت روانی برخوردار هستید‌. پزشکی قانونی اعلام کرده شهید بایرامی به علت خرد شدگی‌ سر به دلیل برخورد با اتوبوس شما و 2 شهید دیگر ناجا به دلیل صدمات متعدد و برخورد با جسم سخت به شهادت رسیده‌اند. آیا این اتهامات را قبول دارید؟

محمد ثلاث در دفاع از خود گفت: خیر.

وی افزود: من ثلاث هستم و دوستدار فقرا‌، عین‌ بلا هستم و از بلا نمی‌ترسم‌.

متهم گفت: ما 15 روز بود که درب‌ پاسگاه پاسداران برای آزادی بزرگمان نعمت‌الله ریاحی اتراق‌ کرده بودیم که یگان ویژه آنجا آمدند و ما را زدند.

ثلاث‌ گفت: مأموران نیروی انتظامی به سر من زدند و سرم 17 بخیه خورد، بعد از آن سوار پراید شدم و به خیابان گلستان هفتم رفتم و سوار اتوبوس شدم.

متهم در دفاع از خود ادامه داد: 15 روز بود که در خیابان گلستان هفتم اتراق‌ کرده بودیم؛ حدود 1000 نفر بودیم که بزرگمان از ما خواست که آنجا را ترک کنیم، خیلی‌ها رفتند و فقط چند نفر مانده بودیم که ما هم قرار بود برویم.

ثلاث افزود: بعد از اینکه در خیابان گلستان هفتم از پراید پیاده شدم، سوار اتوبوس شدم و به سمت پادگان رفتم. اول با سرعت پایین حرکت کردم؛ من یک کلمه در پاسگاه گفتم که عمدی به مأموران نزدم، اما مأموران نیروی انتظامی من را کتک زدند و دستم‌ را شکستند.

وی ادامه داد: من قصد کشتن مأموران را نداشتم، چون چند بار چراغ و بوق زدم. روی اتوبوس بوق‌ گاوی نصب شده بود، چند بار بوق زدم که مأموران کنار بروند.

متهم گفت: نیروی انتظامی می‌گوید مأموران خود را آموزش داده، این چه آموزشی است که وقتی به مردم می‌رسند آن‌ها را می‌زنند، اکنون هم از خدا برای بازماندگان صبر و برای خودم بخشش می‌خواهم، خودم هم ناراحت هستم. من نمی‌توانم حتی سر یک گنجشک‌ را ببرم.

ثلاث‌ ادامه داد: من عاشق اعدام هستم. زمانی که 24 ساله بودم به حرم امام رضا(ع) رفتم و آنجا به پسرم گفتم من از امام رضا(ع) 50 سال عمر می‌خواهم. اکنون هم 50 ساله هستم و می‌خواهم اعدام شوم.

ما را از سر بریده می‌ترسانند

گر از سر بریده می‌ترسیدیم

در محضر عاشقان نمی‌خندیدیم

ثلاث‌ گفت: وجدانم راحت است. اگر 50 نفر هم در این حادثه می‌مردند، خواست خدا بوده است و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

قاضی از ثلاث‌ پرسید: شما گفتید دوست دارید اعدام شوید، چرا؟

ثلاث پاسخ داد: به خاطر اینکه از نیروی انتظامی سیر شده‌ام. آن‌ها در تمام زندگی ما هستند. من زمانی که سوار اتوبوس بودم، هیچ کسی را جلوی خودم ندیدم‌.

قاضی گفت: چرا در مدت این 15 روز اتوبوس را حرکت ندادید و آن روز اقدام به رانندگی کردید.

ثلاث گفت: می‌خواستم به مأموران بگویم که داخل اتوبوس کسی نیست و ما سلاحی نداریم و باید از روی جنازه من رد شوید تا به بزرگمان برسید‌.

قاضی از ثلاث پرسید: شما روز اول دادگاه گفتید چون عصبانی بودید به سمت مأموران هجوم بردید.

ثلاث گفت: من چون می‌خواستم اعدام شوم این را گفتم، مأموران تمام بدنم را خرد کرده بودند و می‌خواستم بمیرم؛ شکایت نیروی انتظامی را باید به چه کسی ببرند؟ من را می‌زدند بهتر است که اعدام شوم. دوست دارم بروم و این زندگی را نمی‌خواهم، اما وکیلم گفت که در دادگاه حقیقت را بگویم.

قاضی کشکولی از متهم پرسید: شما بعد از برخورد به خودروهای جلویی باز هم ترمز را فشار می‌دادید‌، چرا؟

ثلاث پاسخ داد: چون استرس داشتم و می‌ترسیدم مأموران دوباره وارد اتوبوس شوند و من را بزنند. چشمان من ضعیف است و اکنون 2 متری خود را هم نمی‌بینم.

قاضی گفت: این اولین بار است که می‌گویید چشمانتان ضعیف است، ثلاث‌ گفت راست می‌گویم. من را به پزشکی قانونی ببرید و آزمایش کنید، اکنون هم شما را به خدا می‌سپارم.

در ادامه دادگاه قاضی دستور داد ادوات و سلاح‌هایی که در صحنه جرم کشف شده بودند را به دادگاه بیاورند سلاح‌هایی از جمله شمشیر، قمه، چوب با اجازه قاضی وارد دادگاه شد.

در ادامه جلسه‌ قاضی از چند مأمور نیروی انتظامی‌ که در صحنه حادثه‌ حضور داشتند خواست تا در جایگاه قرار بگیرند و به عنوان شاهد صحبت کنند.

گروهان یکم محمدحسین‌ زارعی‌ در بیان حوادث روز حادثه گفت: قبل از اینکه ما به خیابان برسیم‌ اغتشاشگران‌ با کوکتل‌ مولوتف به قصد کشت به ما حمله کردند، 40 تا 50 نفر بودند و ما هیچ سلاحی نداشتیم‌، وقتی که اتوبوس از من عبور کرد به شهید رضا امامی رسید‌ و سر او را له کرد و بعد به سمت شهید بایرامی حرکت کرد و از روی او نیز عبور کرد زمانی که به خیابان اصلی رسید به علت وجود ترافیک متوقف شد.

این مأمور نیروی انتظامی گفت: حتی بچه‌های امنیت هم سلاح نداشتند من راننده را به چشم خود دیدم، همین آقای ثلاث‌ بود البته ابتدا فکر می‌کردم این اتوبوس متعلق‌ به یگان ویژه است که نیروی کمکی آورده است.

در ادامه گروهان یکم ابوالفضل علیزاده‌ نیز به عنوان شاهد در جایگاه قرار گرفت و گفت: 30 بهمن 96 مأموریتی را در کلانتری 102 پاسداران به ما اعلام کردند.

وی افزود: ما همه با موتور اغتشاشگران را پراکنده کردیم و آنها به خیابان گلستان هفتم رفتند، ما هم دنبال آنها آنجا رفتیم، اتوبوس به سمت ما آمد ابتدا سرعتش‌ کم و یک مرتبه سرعتش‌ را زیاد کرد و با چرخ‌ عقب از روی شهید بایرامی عبور کرد.

این مأمور نیروی انتظامی گفت: زمانی که به شهدا رسیدم آنها را نشناختم که چه کسانی هستند چون سرشان متلاشی شده بود و چهره‌شان مشخص نبود ما حتی سپر هم برای دفاع نداشتیم.

وی گفت: یک پراید هم در کوچه وجود داشت که نور بالا به چشم ما انداخته‌ بود تا جلو خود را را نبینیم، یکی از بچه‌ها گاز اشک‌آور داخل اتوبوس انداخت تا متوقف شود.

در ادامه قاضی از محمد ثلاث خواست تا برای دفاع مجدد در جایگاه قرار بگیرد.

قاضی از وی پرسید اتوبوس را چه کسی به محل حادثه آورده بود؟ ثلاث گفت نمی‌دانم من حتی صاحب ماشین را نمی‌شناسم فقط سوئیچ‌ را روی آن گذاشته بودند و به من که رانندگی بلد بودم سپرده بودند، هر چند روز یکبار آن را روشن کنم تا باتری‌ ماشین خالی نشود من حتی صندلی‌های اتوبوس را باز کرده‌ام که زمانی که صاحب اتوبوس فهمید شاکی شد.

ثلاث ادامه داد: روی اتوبوس هم به نشانه صلح و دوستی نقاشی کشیدم تا مردم و همسایه‌ها ناراحت نشوند که آنها را هم به درخواست صاحب ماشین شستم‌.

قاضی خطاب به ثلاث گفت: آیا شما جنبه دوم کیفرخواست‌ یعنی اخلال در نظم عمومی را قبول دارید؟ ثلاث گفت قبول ندارم ما یک ساعت درب کلانتری اتراق‌ کرده بودیم و شعار الله اکبر می‌دادیم این که نظم جامعه را به هم نمی‌زند؛ تخریبی هم نداشتیم حادثه‌ یک دفعه‌ای اتفاق می‌افتد.

قاضی گفت: شما قبول دارید که 3 نفر از مأموران نیروی انتظامی را به قتل رسانده‌اید؟ ثلاث پاسخ داد اگر همین الان من را به کلانتری ببرید می‌گویم 50 نفر را کشته‌ام حتی می‌گویم پدرم‌ را هم کشته‌ام چون از کلانتری می‌ترسم.

قاضی پرسید شما بنا به اعترافات خود گفته‌اید 15 سال پیش همسر خود را طلاق داده‌اید و از بروجرد به تهران آمده‌اید و روی اتوبوس‌ کار می‌کردید و روزی 90 هزار تومان درآمد داشتید و راننده حرفه‌ای بودید‌ پس چگونه می‌گویید در روز حادثه نتوانستید‌ اتوبوس را کنترل کنید.

ثلاث پاسخ داد: من در طول یک سال گذشته فقط 2 روز کار کردم چون دستم شکسته‌ بود، قاضی گفت یک سری چوب، ادوات و سلاح‌های سرد در ماشین شما کشف شده آیا آنهارا دیده بودید؟ ثلاث گفت من آنها را ندیده‌ بودم شاید یک جوان نادان زمانی که قرار بود آقای تابنده را بیاورند در ماشین گذاشته بود.

قاضی گفت: این پرونده از لحاظ قضایی کامل‌ترین پرونده است و با دقت و سرعت و طبق اصول و موازین قضایی کشور و جهانی روی آن تحقیق شده و بیشتر هم به نفع متهم  است، با این شرایط از اولیای دم درخواست دارم از حق خود برای قصاص بگذرند.

قاضی خطاب به متهم گفت: آقای ثلاث‌ اولیای دم اعتقاد دارند که شما منجر به قتل شده‌اید و تقاضای قصاص شما را دارند.

ثلاث گفت: خدا بهتر می‌داند شما من را هم اعدام کنید افتخار می‌کنم.

قاضی پاسخ داد: قصاص یک امر خصوصی است و اولیای دم هم درخواست آن را دارند اما باز هم از آنها می‌خواهم که از قصاص خود بگذرند.

متهم پاسخ داد: اگر من را هم اعدام کنند ناراحت نمی‌شوم اگر عفو هم کنند خوشحال نمی‌شوم من برای حقوق بشر و آزادی برادر دینی خود این کار را کردم چون اعتقاد دارم که به او تهمت زدند و می‌گویند پراید دزدیده ،در صورتیکه او 3 هکتار زمین در شهرستان دارد. من 3 نفر را نکشتم چون کسی را ندیدم اگر 50 نفر هم زیر اتوبوس می‌رفتند خواست خدا بوده و نظمی هم بر هم زده نشده است.

در ادامه سعید اشرف‌زاده وکیل مدافع محمد ثلاث در دفاع از موکلش‌ گفت: در رسیدگی به پرونده باید‌ عواملی از جمله ضعف‌، بیماری‌، شکستگی‌ دست متهم، بررسی‌ سوابق فکری و اندیشه‌ او قبل از وقوع حادثه‌ بررسی شود.

وی گفت: همچنین باید در مورد اخلاق و خصوصیات او از دوستان و هم مسلکانش‌ که با وی قبل از حادثه آشنا بودند پرسش شود.

وکیل مدافع متهم گفت: محمد ثلاث در روز حادثه‌ بوق و چراغ زده و باید این موضوع توسط کارشناس و فیلم‌های موجود بررسی شود.

اشرف‌زاده ادامه داد: باید به جنبه عمومی جرم بیشتر توجه شود در صورتی که در کیفرخواست‌ به جنبه خصوصی جرم توجه شده است، اگر جنبه عمومی جرم را در نظر بگیریم و برای متهم اشد مجازات را در نظر داشته باشیم، در این صورت دیه به خانواده شهدا تعلق می‌گیرد که از سوی متهم و یا بیت‌المال قابل پرداخت است همه شواهد نشان می‌دهد که ثلاث هیچ دشمنی با شهدا نداشته و از قبل آنها را نمی‌شناخته است.

وی گفت: به جنبه‌ عمومی جرم توجه کنید متهم باید به خانواده شهدا دیه پرداخت کند.

در ادامه قاضی گفت: در این پرونده به جنبه خصوصی جرم بیشتر توجه شده و خانواده شهدا تقاضای قصاص دارند در اینجا ختم رسیدگی به پرونده را اعلام و حکم ظرف مهلت قانونی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

اعترافات عامل شهادت 3 مامور نیروی انتظامی در سومین جلسه دادگاه

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
خدا خودش این جنایتکاران را نابود کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خودش که دلش میخواد اعدام بشه پس هرچه زودتر اعدامش کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی
۰۹:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
سزای قتل عمددر قانون اعدام است
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
اعدام برای تو کمه باید انداخت داخل دیگ قیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
خدا ازت نگذره برو فقط به جهنم و در آتش جهنم بسوز وجزقاله بشو
Germany
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
خیلی روت زیاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
6567354
Iran (Islamic Republic of)
مومن
۱۱:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
مرگ برانگیس خبیث .
Iran (Islamic Republic of)
امیر ث
۱۰:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
برای این افراد اعدام هم کمه .
Iran (Islamic Republic of)
امیدابودانی
۲۲:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
بخشش،لازم نیست اعدامش کنید.والسلام نامه شد تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
باید هر چه سریعتر اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
هر چی فرقه زاله و درویشی هست باید از بین برد
Bulgaria
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
به نظرمنه شهروند قاتل باید اعدام شود چون قتل انجام داده
Bulgaria
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
ثلالث قاتل هرچه زودتر بهتر باید اعدام در ملاعام شود و یه بار نه بلکه باید زجرکش بشه وبعد اعدام صورت بگیره
Germany
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت میگم به خانواده های این نیروی انتظامی .تسلیت .
باید این قاتل را اعدام کنند تا درس عبرتی بشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۳۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
اگر حبس ابد برایش صادر کنند خیلی بهتر به نظر من
حبس ابد بسیار رنج آور تر است
حبس ابد در بد ترین زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
من داداشم سه ماه پيش فوت كرده و الان ميفهمم فوت نزديكان يعني چي خدا بداد خونواده اشون برسه تا ابد جيگرشون آتيش گرفته و هيچ جوري آروم نميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
باید مثل خودش ماشین از رویش رد بشه تا مغزش متلاشی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
انشالله حکم اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
ثلاث قاتل که باید اعدام بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
از این جنایتکاران درتهران زیاد پیدا میشه باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
.لعنت به فتنه گر
Denmark
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
باتوجه به اینکه مملکت قانون دارد وصحبتهای متهم تشخیص با کارشناسان وقاضی پرونده است از نظر من باید همه طوره پرونده برسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
زود تر اعدامش کنید این شیطان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
زود تر اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
زود تر اعدامش کنید این شیطان را ....چشمش 2 متری نمیبینه روز حادثه سوار اتوبوس شده و پاشو روی گاز گذاشته دروغ می گوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
زود تر اعدامش کنید این شیطان را ....چشمش 2 متری نمیبینه روز حادثه سوار اتوبوس شده و پاشو روی گاز گذاشته دروغ می گوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
فورآ اعدامش کنید
Germany
علی
۰۳:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
باتوجه به اینکه مملکت قانون دارد وصحبتهای متهم تشخیص با کارشناسان وقاضی پرونده است از نظر من باید همه طوره پرونده برسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
هر رای که توسط قوه قضایه صادر گردد قابل احترام و بر اساس عدالت میباشدباید فرد قاتل اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
هر رای که توسط قوه قضایه صادر گردد قابل احترام و بر اساس عدالت میباشدباید فرد قاتل اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
صمدایزدی
۰۱:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
بایداصل کاروعامل اصلی اینها اعدام بشه.تادرس بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
باید اعدام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
تا ابد بفرستید به گواتمالا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
اعدام.
سه جوون مردم کشتی حرف میزنی ای قاتل . باید اعدام بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
ان شاء الله با سه بار اعدام شدن به آرزوت برسی
Germany
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
باید این قاتل هرچه زودتر به سزای اعمالش برسه به نظر من اعدام حکمی است که باید به این قاتل بدهند چون 3 جوان نیروی انتظامی را کشته . من با نظر یه عده ای که گفتند حبس کاملا مخالفم فقط باید اعدام شود هرچهد زودتر تا مردم هم ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به بازماندگان این جوانان صبر دهد اما در خصوص بررسی پرونده بهترین حکم این است تنها بر اساس عدالت و قانون باشد . درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خربزه خورده و پای لرزشم می نشیند . باید این قاتل اعدام شود چون آدم کشته و یه قاتل نباید زنده بمونه باید قصاص بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خربزه خورده و پای لرزشم می نشیند . باید این قاتل اعدام شود چون آدم کشته و یه قاتل نباید زنده بمونه باید قصاص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به بازماندگان این جوانان صبر دهد اما در خصوص بررسی پرونده بهترین حکم این است تنها بر اساس عدالت و قانون باشد . درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اگر عاشق اعدام هستی پس منتظر بمون اعدام بشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
از قوه قضاییه خواهشمندم هرچه زودتر این قاتل را اعدام اعلام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
فقط اعدام در ملأ عام.
Netherlands
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
آخه چرامحاکمه اعدام کنیداین بی انصاف بی وجدان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
باید راس این فتنه رو محاکمه کنند و اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خدا کنه هر چه زودتر به آرزوش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید سریعا مجازات بشه این فرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
بمیری زودتر راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
یعنی چی این حرف جوانهای مردم کشته ؟بلد نیست حرف بزنه ،هنوز باورش نشده که قرار قانون مجازاتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سریع این رو اعدام کنید..قبلش اون سیبلشو بتراشید .......
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۲:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
محمد ثلاث در دفاع از خود گفت:
من نمی‌توانم حتی سر یک گنجشک‌ را ببرم.
ثلاث‌ : من عاشق اعدام هستم. زمانی که 24 ساله بودم به حرم امام رضا(ع) رفتم و آنجا به پسرم گفتم من از امام رضا(ع) 50 سال عمر می‌خواهم. اکنون هم 50 ساله هستم و می‌خواهم اعدام شوم.

ثلاث‌ گفت: وجدانم راحت است. اگر 50 نفر هم در این حادثه می‌مردند، خواست خدا بوده است!
......................................................

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
این لعنتی داره مظلوم نمایی میکنه نباید گولش رو بخورن باید اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
این قاتل پست فطرت باید اعدام بشه

فکر کرده میتونه دادگاه رو گول بزنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خواست خدا بوده ??????
این حرف را من از یک پیرمرد افغان هم شنیدم وقتی بهش گفتم چرا از خودتون دفاع نمی کنید و با تروریست ها در کشورتون مبارزه نمی کنید گفت آمریکایی ها یا طالبان ما را نمی کشند بلکه خدا ما را می کشد . به او گفتم مگر خدا نمی گوید از خود دفاع کنید . گفتم می دانی خدا برای چه شما را می کشد . خدا می گوید در برابر متجاوز از خود دفاع کن اگر من بخواهم کشته شوی شهید حساب می شوی و آن همه پاداش و اگر زنده بمانی با عزت زندگی می کنی اما اگر دفاع نکنی و من بخواهم کشته شوی پس کشته شده ای و مرده ای اگر هم زنده بمانی باید با ذلت زندگی کنی من تازه فهمیدم آمریکا چگونه در این کشور مانده است .
اما امروز که حرف این شخص را شنیدم دیدم همه ی آن ها را یک جور شست وشوی مغزی می دهند همه ی آنان موضوع امر بین الاَمرَین که امام علی مطرح می کند و شیعه به آن اعتقاد دارد را نمی دانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
حرف مفت نزن لعنتی
Belgium
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید این از خدا بیخبر رو تیکه تیکه کرد
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
مشخصه حرفهایی که می زنه رو به خوردش دادن که بگه درویش ها و صوفی ها آدامهای خوبی هستند
فقط اعدام هر چه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
ان شاء الله با سه بار اعدام شدن به آرزوت برسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
فکر میکردم داعشی فقط عراق و سوریه هست فکر نمیکردم این طرز فکر تو ایران باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خدا لعنتت کنه
Germany
شهرام
۲۱:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید قاضی پرونده زودتر به این موضوع رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۱:۱۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
این گروه داعشی خودشون استین بالا زده بودن که ایران را مثل سوریه آشفته کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
یبار مردن برای تو کم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
ثلاث قاتل که باید اعدام بشود.وسایر همدستانش هم باید اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
به منظور عبرت گرفتن سایرین واقتدار مرجع قصایی لازم است که دستگاه قصایی هر چه زودتر درمحل جرم ارتکابی او را اعدام نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
چقد پررو بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام برخی از افراد هستند که به خاطر یک سری مسائل وفشارهای وارده از طرف جامعه خانواده دوستان و... دست به چنین اقداماتی می زنند اولا باید جناب قاضی دادستان محترم ووکیل مدافع باید سروته موضوع رادربیاورند
Iran (Islamic Republic of)
روشن
۲۰:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
فقط لطفا به جای گروهان بنویسید گروهبان .
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۰:۲۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید بررسی کارشناسی بشه که چقدر درویشها رویشان فشار است که این کارها را انجام میدهند.مثل گربه که وقتی رویش فشار باشد به شما چنگ میزنه ولی در حالت عادی با شما کاری نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
وسط گناباد اعدام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اگه انقد دوست داره پس به آرزوش برسونیدش ثواب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اگر ایشان را همانطوری که بچه های نیروی انتظامی زیر اتوبوس گرفت باید دقیقا همین بلا را سرش بیارند بعد به اعدام شدنش افتخار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
ناقص العقل است گردنش رو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
لعنت خدا بر تو باد
Czechia
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
انشالله این قاتل جنایتکار اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
fadaye rahbar
۱۹:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اخه اون جوونای شهید چه گناهی کرده بودند جز خدمت ..اگه دست من بود با همون اتوبوس وبه همون شکل تقاص خون شهدا را میگرفتم..لعنت به فتنه گر
Czechia
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
ایول وگل گفتی .قاتل باید اعدام شوووود
Netherlands
بروجرد
۱۹:۵۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
داعشی ایرانی
ثلاث انسان نادانی است
از بزرگانش دستور گرفته برای به شهادت رساندن ماموران
همونطور که می بینید از اعمالش هم پشیمون نیست
اینها معنی بخشش رافت و مهربانی را نمیدانند
این رو باید دشمن درجه یک ملت اعلام کنن
و وجودش برای جامعه خطرناک است

مع الوصف :
پیشنهاد میشود در اسرع وقت حکم قصاص اجرا شود
بلکه زخم مردم از این فرقه التیام یابد
و درس عبرتی شود برای دیگران
من به عنوان یک شهروند تقاضای اشد مجازات (اعدام)
را برای این قاتل رو دارم

و من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
nadin
۱۹:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
نمیگم ثلاث اعدام بشه اما حبس ابد و حبس های بلند مدت هم روش تنبیهی و پرورشی مفیدی هست حتی کار کردن به نفع جامعه در زندان یا خدماتی اینچنینی در دوران حبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
من با حبس ابد اصلا مخالفم . باید اعدام شود هرچه سریع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
اگر یکی از نزدیکان خودت رو کشته بوده همین نظر رو داشتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
مگه نمیگه عاشق اعدام هستم پس معتل چی هسنیداین نامردرااعدام کنید
Germany
علی
۲۲:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
حالا توی اون دنیا که پرتت کردن تو جهنم میفهمی حق کیه.
دروغ گو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید بسپارنش دست قانون تا درس خوبی بهشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید بسپارنش دست قانون تا درس خوبی بهشون بده
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
حداقل علنی برگذار بشه ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
علی عزیزی
۱۷:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
به خانواده شهدا تسلیت میگویم. وبایید اعدام شود.
Czechia
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
این قاتل بی وجدان اعدام گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اگر بدونه با دست خود چه سرنوشتی را برای خود رقم زده اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اگر بدونه با دست خود چه سرنوشتی را برای خود رقم زده اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
مجازاتش فقط زنده زنده تو ديگ آب جوش يا قير مذابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
دادگاه ایشان رو علنی برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
این قاتل باید به سزای اعملش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
این قاتل یک مقدار عقلش کم است حالا بگذار موقعی که به پای دار رسید ضجه زدنش را نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
این قاتل یک مقدار عقلش کم است حالا بگذار موقعی که به پای دار رسید ضجه زدنش را نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
زجرکش باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
نورالله
۱۷:۰۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
دوستان ! قصاص ، حکمی الهی است. لاکن زجر دادن خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید اعدامشه و حتی خدای ناکرده اولیای دم ببخشن،باز باید برای دیه گوشه زندان بپوسه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رسولی
۱۶:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
ثلاث قاتل که باید اعدام بشود. اما سایر همدستانش هم باید اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رسولی
۱۶:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
ثلاث قاتل که باید اعدام بشود. اما سایر همدستانش هم باید اعدام شوند.
United States of America
Mohammad Reza
۱۶:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
این قاتبل را نباید اعدام کرد بلکه با حبس ابد که بیشرش در انفرادی باشد باید او را زجر کُش کرد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام

این محمد ثلاث باید هر چه زودتر قصاص بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام

این محمد ثلاث باید هر چه زودتر قصاص بشود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
همین طور ک مامور نیروی انتظامی رو شهید کرده باید سرخوشم زیر چرخ همون اتوبوس له کنن.اعدام برای اون مجازات کمیه.باید زجر کش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید قصاص بشه . مثل خودش باید برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
چهار نفرو له کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
باید ریشه ی این ظلم خشکانده شود ثلاث باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
دوستان درسته این ملعون جرمش خیلی سنگینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
مشابه عمل خودش با اتوبوس روی آن عبور کنند
۱۲۳
آخرین اخبار