تلاش شهرداری یزد برای ایجاد شادابی و نشاط در سطح شهر در ایام نوروز

شهردار یزد گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه شاد و متنوع با رعایت تمام موازین شرعی در استان یزد در ایام نوروز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شهرداریزد با تأکید بر این‌که در ایام عید تلاش داریم که شادابی و نشاط در سطح شهر یزد مشاهده شود گفت: در ایام نوروز بحث‌های متنوع را در دستور کار داریم که یکی از آن‌ها در حوزه درخت کاری بود که به نوعی بعد از انقلاب، بی نظیر بود.

 شهردار یزد استفاده از گونه‌های کم آبخواه و مقاوم با کم‌آبی را برای ایجاد فضای سبز در استان یزد یکی از فعالیت‌های شهرداری برای ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: تدابیری اندیشیده شد که این فضای سبز ایجاد شده سال‌ها دوام داشته باشد.

 وی با بیان این‌که در مباحث فرهنگی در سه دسته فرهنگی، ورزشی و اجتماعی فعالیت داریم افزود: دغدغه‌هایی در زمینه‌های مختلف داریم و به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه شاد و متنوع با رعایت تمام موازین شرعی در استان یزد پیش بینی شد.

شهردار یزد از راه اندازی دبیرخانه شهر اسلامی در شهر یزد خبر داد و گفت: ارتباط خوب بین حوزه و دانشگاه، بازخوانی عناصر و مفاهیم اسلامی بالأخص در شهر دارالعباده یزد و بسیاری دیگر از برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه است.

شهردار یزد با بیان این‌که فعالیت‌های فرهنگی شهرداری شامل سه دسته فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است، گفت: دبیرخانه شهر اسلامی در یزد راه‌اندازی می‌شود.

 مهدی جمالی‌نژاد در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با بیان این‌که وضعیت اقتصادی کشور بسیار سخت است، اظهارکرد: در این سال‌های اجرایی که مشغول به فعالیت بودم، امسال شاید شرایط اقتصاد کشور خیلی سخت و دشوار بود و به نوعی سال ۹۷ از امسال به مراتب سخت‌تر است.

وی با اشاره به این‌که سختی اقتصاد بر روی همه دستگاه‌ها تأثیرگذار است، افزود: بودجه‌هایی که اختصاص داده می‌شود بسیار ناچیز است و شهرداری‌ها هم از این قائله مستثنا نیستند.

شهردار یزد در ادامه با بیان این‌که با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، تمام طرح‌های استان یزد در حال اجرا است، گفت: در بسیاری از موارد هزینه‌هایی دارد، ولی بازهم در این شرایط کارهایمان را پیگیری و ادامه دادیم که در این مسیر بحمدالله همکاری مردم بسیار خوب و قابل ستایش است.

انتهای پیام/ ی

اجرای برنامه  های شاد و متنوع در ایام نوروز دریزد

 

برچسب ها: نوروز ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.