عبدی در گفتگو با علی ضیا:

مردم ایران مدیون ترک‌ها و لرها هستند/ امیدوارم خدا گوشمان را نبُرد

علی ضیا در اولین شب از برنامه تحویل سال خود میزبان اکبر عبدی بازیگر سرشناس کشورمان بود.

مردم ایران به ما ترک ها و لرها مدیون هستند/ امیدوارم خدا گوشمان را از بیخ نبرد و در مملکت امام رضا (ع) جنگ و دعوایی پیش نیایدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ضیا در اولین شب از برنامه تحویل سال خود، میزبان اکبر عبدی بازیگر سرشناس بود و او را با حضور ناگهانی مادرش در استودیو غافلگیر کرد.

عبدی در بخشی از برنامه درباره ماجرای ازدواج پدر و مادرش گفت: عمه من پیش مادرم خیاطی یاد می گرفته و پدرم که به تهران می آید، خاطرخواه اوستای خواهرش می شود. در عروسی بابایم من وجود نداشتم؛ اما کسانی برایم تعریف کرده اند که چون پدرم آذری بوده دایی هایم راضی به این ازدواج نبوده اند و دعوا می شود. پدرم می گفت همه دامادها شب عروسی به حجله می روند اما من رفتم کلانتری و 7 شب کلانتری ماندم، تا 7 سال هم ماهی 30 تومان از حقوقم برای خساراتی که در عروسی وارد شده بود، کم می شد.

عبدی درباره ازدواج خودش نیز اظهار کرد: راستش برای ازدواج فرصت نشد عاشق شوم، یهویی شد!

معلمی که به دلیل عصبانیت با عبدی ازدواج نکرد

مادر او در ادامه توضیح داد: قبل از عروس فعلی ام، برای اکبر خواستگاری یک خانم معلم رفتم. او گفت من بروم حاضر شوم بیایم، اکبر گفت حاضر شوم دیگر چیست، می خواهم بروم سرکار، اگر حرفی داری، بیا بزنیم. او هم گفت من نمی توانم با ایشان زندگی کنم چون عصبانی است! بعد هم قرار شد خواستگاری دختر دایی وسطی اش برویم. اما او می گفت من دختر دایی کوچکم را می خواهم. به او گفتیم زشت است دختر بزرگتر رفته، دختر وسطی ازدواج نکرده، آن وقت میخواهی سراغ دختر کوچک بروی؟ اما به برادرم گفتم و او قبول کرد.

وی یادآور شد: من سه عروس دیگر هم دارم که امیدوارم همه شان خوشحال و شاد باشند. 20 سال با دو عروسم زندگی کردم. از جمله با همسر اکبر و همسر اصغر پسر شهیدم. یک دختر هم دارم که چهار پسر دارد و اکبر بین بچه های خودش و بچه های خواهرش هیچ فرقی نمی گذارد.

عبدی نیز درباره همسرش گفت: فوق العاده ظرفیت همسرم بالا است و همه فکر می کنند او اکبر عبدی است نه من!

مردم ایران به ما ترک ها و لرها مدیون هستند

بازیگر «خواب زده ها» در بخش دیگری از حرفهایش اظهار کرد: مردم ایران به ما مدیون هستند. ما لرها و ترک ها مایه سلامتی و شادی روح آدم های کل ایرانیم. چون هرکسی می خواهد جوک بگوید از ما نام می برد و ما به همه روحیه می دهیم.

وی خطاب به مردم تقاضا کرد: خواهش می کنم این ایام عید خیلی از آدم هایی که با هم مشکل دارند، مشکلاتشان را حل کنند. برای عزیزانی که در چهارشنبه سوری اتفاقی برایشان افتاده آرزوی سلامتی می کنم، شنیدم چند نفر هم فوت کردند برای خانواده هایشان طلب صبر و برای روح خودشان آرزوی شادی می کنم.

امیدوارم خدا گوشمان را از بیخ نبرد و در مملکت امام رضا (ع) جنگ و دعوایی پیش نیاید

عبدی در پایان گفت: خدا گوش ما را بعضی وقتها می گیرد اما ان شاءالله از بیخ نبرد و در این مملکت که مملکت امام رضا (ع) است، اتفاقی علی الخصوص جنگ و دعوایی پیش نیاید و آرامش و صلح در همه کره زمین به ویژه در ایران برپا باشد.

در برنامه شب گذشته همچنین پازل بند و فرزاد فرخ به اجرای زنده موسیقی پرداختند، آیتم هایی درباره تجربه های هیجان انگیز گروه ماکان بند و تجربه دنده عقب رفتن چهار بازیگر زن از جمله شبنم فرشادجو، متین ستوده، فروغ قجابگلی و رویا میرعلمی پخش شد و جشن تولد صنعت ذوب آهن کشور نیز با حضور عوامل آن در برنامه گرفته شد.

گفتنی است؛ «یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود و در روز تحویل سال نیز از پیش از ظهر تا ساعت 21، روی آنتن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

گفتگوی علی ضیا با اکبر عبدی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
فقط لر
Iran (Islamic Republic of)
پ
۱۲:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
ترک ها ولرها گلند گل آقای عبدی خدا نگهدترد باشد حالا حالاها
آخرین اخبار