سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد؛

اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از سوی جمعیت هلال احمر استان یزد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: ۲۲ پست ثابت و سیار جوانان هلال احمر یزد در ایام نوروز اجرامی شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از برپایی ۲۲ پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهر‌ستانهای استان با مشارکت داوطلبانه بیش از هزار نفر روز از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

حرازی‌زاده افزود: جوانان جمعیت  هلال احمر استان یزد در ۲۲ پایگاه شامل ۲۰ پایگاه ثابت ۱۲ ساعته و دو پایگاه سیار در مبادی ورودی و محل‌های تجمع مسافران در شهر‌ها در سراسر استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی شعار هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را تلاش همگانی برای بهبود رفتار‌های ترافیکی اعلام کرد.

حرازی‌زاده همچنین از برپایی پنج خیمه نماز و ۱۰ فضای دوستدار کودک در محل استقرار پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۹۷ خبر داد و افزود: ۱۰ ایستگاه سلامت ایجاد خواهد شد و در صورت ضرورت و بنا به درخواست مراجعان و مسافران، خدمات‌رسانی خواهند کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد، شاخص‌ترین برنامه نوروزی جوانان هلال احمر را راه‌اندازی کمپین نه به تصادفات جاده‌ای اعلام کرد و بیان داشت: این کمپین در تمام پایگاه‌ها اجرا می‌شود و امیدواریم همه مردم با توجه به اهداف و شعار‌های آموزنده آن، به این کمپین بپیوندند و در طول سفر خود به این قوانین احترام بگذارند تا سفر آرام و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

فعالیت جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در تعطیلات نوروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار