صالحی نیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

گشایش گره صنعت خودروسازی با رقابتی شدن تولید

یک مقام مسئول گفت: با رقابتی کردن خودروسازی در کشور می‌توان در جهت افزایش کمیت و کیفیت خودرو‌های داخلی، گام‌های موثری برداشت.

گشایش گره صنعت خودروسازی با رقابتی شدن تولیدمحسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اهداف و سیاست های وزارت صنعت در حوزه خودرو، متمرکز بر توسعه پلتفرم در کنار گسترش بازارهای بین المللی است.

وی افزود: در این راستا به دنبال تولید مشترک با شرکت‌های بزرگ خودروسازی دنیا، استفاده از توان دانشگاهی و توسعه توانمندی‌ها و ظرفیت های قطعه سازان و مجموعه سازان کشور هستیم.

صالحی نیا  تاکید کرد: استفاده از حداکثر ظرفیت قطعه سازی یکی از مهمترین اصولی است که در راه رسیدن به هدف گذاری های تولید خودرو در آینده باید به آن توجه کرد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت با اشاره به اهمیت توجه به شاخص های کمی و کیفی در صنعت خودروسازی گفت: با رقابتی کردن خودروسازی در کشور می توان در جهت افزایش کمیت و کیفیت خودروهای داخلی گام های موثری برداشت.

وی با تاکید بر رقابت تولید خودرو در کشور تصریح کرد: اولویت اصلی ما تجهیز قطعه سازان کشور است و از شرکت های خارجی درخواست کرده ایم که توسعه و تقویت صنعت قطعه سازی ایران را جدی بگیرند.

صالحی نیا در خاتمه یادآور شد: در کشور با انبوهی از خودروهای فرسوده رو به رو هستیم که طبق برنامه، ظرف سه تا چهار سال آینده نوسازی خواهند شد.

انتهای پیام/

اولویت اصلی،استفاده از حداکثر ظرفیت قطعه سازان داخلی است

 

برچسب ها: صنعت ، خودروسازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار