فرمانده انتظامی خوانسار :

پلیس مجاهد فی سبیل الله است

فرمانده انتظامی خوانسار گفت:پلیس مجاهد فی سبیل الله است و در انجام مأموریت‌های خود نهایت تلاش را خواهد کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابراهیم توسلی دیروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان با تبریک فرارسیدن سال جدید و نوروز باستانی، اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت هستند و توفیق خدمت به مردم به ویژه شهرستان خوانسار افتخار ما است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد و رویکرد آرامش و نشاط بهاری را در اولویت کاری قرار می‌دهد، و همچنین تأمین نظم اجتماعی  توأم با آرامش را با مشارکت مردمی در سرلوحه کاری می‌داند.

فرمانده انتظامی خوانسار گفت: نیروی انتظامی با تحقق بخشیدن به شعار "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" اصلی‌ترین رسالت را رضایت‌مندی خداوند است را در اولویت خود قرار می‌دهد و سعی داریم رضایت‌مندی مردم ولایت‌مدار شهرستان خوانسار را برآورده سازیم.

وی با بیان اینکه پیشگیری از سرقت  و مواد مخدر در اولویت هستند، افزود: مواد مخدر سبب فروپاشی کانون گرم خانواده‌ها شده است و مقابله با وقوع جرائم در مراکز حاشیه نشین و جاده‌ها در اولویت کاری نیروی انتظامی در سال آینده است.

توسلی با اشاره به اینکه در 11 ماهه امسال با کاهش  هشت درصد جرائم نسبت به مشابه سال قبل مواجه بودیم، گفت: در این مدت سال کشف سرقت 81 درصد افزایش داشته است که خبر خوبی برای مردم شهرستان که  امنیت از مطالبات به حق آنان است.

فرمانده انتظامی خوانسار تأکید کرد: رضایت‌مندی مردم دغدغه پلیس است و در سال آینده با تمام امکانات و تجهیزات و  آمادگی کامل  سالی سرشار از امنیت را برای مردم فراهم می‌سازیم  و در این راستا  با همکاران خود در نیروی انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس در خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه استقرار پایگاه در میدان عسل با هدف امنیت برای مسافران نوروزی است و تمهیدات لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی شده است، افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود خدمت رسانی را در اولویت خود قرار داده است.

توسلی گفت:  مردم در ایام نوروز از پلیس بر قراری نظم و امنیت و با برخورد با تبهکاران و مجرمان را انتظار دارند  تا در هنگام مسافرت منازل آنان به سرقت نرود  و  مسافران نوروزی نیز  خاطر خوشی از سفر به شهرستان را در ذهن خود سپارند.

وی با بیان اینکه  در ایام نوروز همکاری همیاران پلیس و پلیس افتخاری مؤثر است، تأکید کرد: کشت محسوس و نامحسوس پلیس در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار مؤثر است و همکاران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.  

فرمانده انتظامی خوانسار گفت: پلیس  راهنمایی و رانندگی اقدامات کنترلی و ترافیکی  را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و  رفتاری توأم با رأفت اخلاق اسلامی با شهروندان و  مسافران خواهند داشت.

وی ادامه داد: در سطح حوزه استحفاظی به ویژه ایام نوروز به صورت شبانه روزی و مستمر با گشت محسوس و نامحسوس  محل تردد  و  اِسکان مسافران نوروزی را پوشش می‌دهیم.

فرمانده انتظامی خوانسار گفت: مردم و مسافران از طریق تماس با تلفن 110 اخبار،  اطلاعات و گزارش‌ها را اعلام کنند، و برای ارائه پیشنهاد‌های مثبت از طریق تلفن 197 و 116 تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه پلیس مجاهد فی سبیل الله است و در انجام مأموریت‌های خود نهایت تلاش را خواهد کرد، تأکید کرد: شهروندان در هنگام مسافرت برای پیشگیری از سرقت در منازل دزدگیر نصب کنند.

توسلی با اشاره به اینکه سارقان در ایام نوروز به دنبال سرقت از منازل خالی از سکنه هستند  و در این راستا طرح‌های ویژه نوروز در شهرستان به صورت گشت محسوس و نامحسوس اجرا می‌شود، افزود: عملیات پاک‌سازی و کنترل ورود و خروج مواد، پاک‌سازی محلات از معتادان متجاهر از مطالبات مردم است.

وی با اشاره به اینکه هشدارهای اجتماعی و ناهنجاری‌های اجتماعی به صورت چهره به چهره در مساجد و محله‌ها به مردم ارائه می‌شود، افزود: با توجه به هشدارهای پلیس برای چهارشنبه آخر سال شبی آرام و بدون حادثه برای خوانسار رقم خورد.

فرمانده انتظامی خوانسار با بیان اینکه امنیت حاصل خرد جمعی است و  با همکاری مردم امنیت دوچندان خواهد شد، اظهار کرد: شناسایی سارقان سابقه‌دار، عدم مرخصی به سارقان سابقه‌دار، طرح جمع آوری معتادین متجاهر از اقدامات پلیس در ایام نوروز است.

وی اظهار کرد: یک کلاه‌بردار حرفه‌ای که به شهرستان خوانسار سفر کرده بود و قصد کلاه‌برداری از شهروندان در این شهر را داشت دستگیر شد.

توسلی افزود: این شخص با مدارک جعلی اقدام به کلاه‌برداری از یکی از شهروندان کرده بود که  پس از کلاه‌برداری از این شهروندان و شناسایی  به دام پلیس خوانسار گرفتار شد و سپس به مقامات قضایی خوانسار تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال مبنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  پلیس جهت تقویت بنیه اقتصادی کشور راهکار مقابله با قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار داده است و  در شهرستان خوانسار کالای قاچاق از جمله سوخت و اشیاء تاریخی کشف شده است.

فرمانده انتظامی خوانسار گفت: در شهرستان خوانسار 40 درصد کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشف و ضبط شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروندان خوانساری
۱۰:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
بسیار عالی خبر خوبی را انجام دادید به خصوص با تصویر