مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

فعالیت ۶ هزار نفر روز نیروهای هلال احمر کردستان در ایام نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از فعالیت ۶ هزار نفر روز نیروهای هلال احمر این استان در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج حسن خدابنده لو امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سنندج با اشاره به اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد، گفت: امسال هفت پایگاه امداد و نجات سیار به تعداد پایگاه هایی که در سال گذشته در استان مستقر شد، اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اقدام مذکور  پوشش بیشتر جاده های استان است، بیان کرد: امسال برخی نواحی و مناطق برای نخستین بار  تیم های امداد و نجات در آنجا مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه تیم های امداد و نجات در مسیرهای پرتردد و پرحادثه مستقر خواهند شد، اظهارداشت: در ایام نوروز امسال ۳۱ پایگاه امداد و نجات ثابت، سیار و موقت در استان فعال خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲۰۰ نفر امدادگر در این ایام حضور دارند، ادامه داد: این افراد در زمینه انتقال مصدوم، کمک های اولیه، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، تغذیه اضطراری از آمادگی کامل برخوردارند.

خدابنده لو به اجرای طرح ایمنی و سلامت در استان اشاره کرد و افزود: در مبادی ورودی و خروجی استان هم ۲۶ پست و پایگاه ایمنی و سلامت دایر می شود.

وی با بیان اینکه در این ایام ۱۵ نوع خدمت به مسافران ارائه می شود، اظهارداشت: یکی از مهمترین اقدامات ما در طرح های نوروزی به ویژه ایمنی و سلامت ایجاد کمپین نه به تصادفات و بهبود رفتار ترافیکی مسافران است.

انتهای پیام/س

آماده باش نیرو های هلال احمر در جاده های کردستان

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.