برگزاری بیش از یک هزار ساعت کلاس درس جبرانی در هندیجان

مدیر اداره آموزش و پرورش هندیجان از برگزاری یک هزار و 100 ساعت کلاس درس آموزشی جبرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن محسنی نژاد، مدیر اداره آموزش و پرورش هندیجان با اشاره به تاکید مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اسفند ماه سال جاری مبنی بر برگزاری کلاس های آموزشی به منظور جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در اثر تعطیلی ناشی از پدیده ریزگردها بیان داشت: به همین منظور یک هزار و 100 ساعت کلاس درس آموزشی بمنظور جبران این عقب ماندگی ها در 3 مقطع تحصیلی در این شهرستان برگزار گردید.

وی در ادامه به آمار بالای تعطیلات ناشی از پدیده ریزگردها در این شهرستان اشاره و اذعان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، کلاس ها در 2 بخش و در روز پنج شنبه و در نوبت مخالف روزهای عادی برگزار شد.

محسنی نژاد از مدیران، معاونان و معلمانی که آموزش و پرورش را برای جبران ساعات تحصیلی دانش آموزان یاری کردند تقدیر کرد و اذعان داشت: در مقطع ابتدایی 350 ساعت، متوسطه اول 450 ساعت و متوسطه دوم 300 ساعت کلاس جبرانی توسط دبیران شهرستان بر پا گردید.

مدیر اداره آموزش و پرورش هندیجان با بیان اینکه این میزان ساعت کلاس در قالب 160 نوبت در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی انجام شد تصریح کرد: برگزاری آن تاثیر مثبتی در رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان داشت.

انتهای پیام/گ

برگزاری کلاس های آموزشی به منظور جبران عقب ماندگی تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.