خریداری دستگاه‌های مورد نیاز آزمایشگاهی در باوی

مدیر شبکه بهداشت و درمان باوی از خریداری دستگاه‌های مورد نیاز آزمایشات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان باوی گفت: خریداری و استقرار دستگاه های مورد نیاز آزمایشگاهی برای آزمایشات پیش از ازدواج در باوی صورت گرفت.

وی بیان داشت: با راه اندازی این مرکز، هیچ کدام از زوجین که در حوزه باوی نیاز به مشاوره ازدواج و آزمایشات ازدواج داشته باشند نیاز به مراجعه به اهواز ندارند.

احمدی عنوان کرد: آزمایشگاه این شهرستان از سطح یک به 2 ارتقا یافت که در نتیجه آزمایشات بیشتر و تکمیلی تری در این شهرستان انجام می شود و در سطح یک آزمایشات قند خون و چربی انجام می شد اما در سطح 2 ، دسته فراگیر و کاملی از آزمایشات برای مراجعان صورت می گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باوی گفت: راه اندازی مرکز آزمایشات های هایپوتیروئیدی و شنوایی سنجی در دوران نوزادی انجام گرفت و این مرکز با اعتبار 160 میلیون ریال در شهر ویس از توابع باوی راه اندازی شد و با این اقدام غربالگری نوزادان در حوزه بیماری های تیروئیدی و اختلالات شنوایی در این شهرستان با مرکزیت ویس انجام می شود و از تردد زیاد جلوگیری می شود.

احمدی در پایان افزود: در شهر ویس نیز، واحد داندانپزشکی با 2 یونیت دندانپزشکی با اعتبار 800 میلیون ریال راه اندازی شد که 2 دندانپزشک در نوبت های صبح و عصر خدمات ارایه می کنند.

انتهای پیام/م

تجهیز آزمایشگاه ها در شهرستان باوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.