ثبت بیش از ۲ هزار تردد در جاده مرودشت- شیراز

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از ثبت ۲ هزار و ۸۳۷ در جاده مرودشت- شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه روز گذشته پر تردد‌ترین محور استان محور «مرودشت- شیراز» بوده که اوج تردد آن در ساعت ۹ تا ۱۰ صبح با ثبت ۲ هزار و ۸۳۷ تردد بوده است، گفت: متوسط سرعت در کل محور‌های مواصلاتی استان نیز ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی با بیان اینکه استان فارس در روز گذشته پس از تهران، مازندران، البرز و گیلان رتبه پنجم در تردد خودرو را به خود اختصاص داده است، افزود: متوسط تردد ساعتی در روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۴۵۱ خودرو بوده و نسبت به روز قبل ۵۰ خودرو در ساعت افزایش داشته که نشان‌دهنده افزایش ورود مسافران نوروزی به استان فارس است.

احمدی ادامه داد: در ایستگاه‌های ورود و خروج استان بیش‌ترین تردد در محور «شهرضا- آباده» و پس از آن محور «گچساران – نورآباد» در ورودی و محور «نورآباد – گچساران» و «کازرون _. بوشهر» بیش‌ترین خروجی استان را دارا بوده است.

وی اظهار داشت: بیشترین پلاک خودرو غیربومی تردد‌کننده در فارس به ترتیب مربوط به استان‌های «کهگیلویه و بویراحمد»، «هرمزگان»، «مازندران»، «بوشهر» و «تهران» بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس تصریح کرد: تخلفات ثبت شده در استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۶۳۷ خودرو بوده که  ۲۰ درصد از کل خودرو‌های عبوری سرعت غیرمجاز داشته‌اند.
انتهای پیام/ر

محور شیراز مرودشت پرترددترین محور فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.