۵ عضو یک خانواده در تصادف پراید با هیوندا در دم جان باختند

رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد عصر امروز از حادثه دلخراش تصادف در کیلومتر ۴۵ محور بجستان _ بردسکن از توابع خراسان رضوی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد گفت:عصر امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰ در حادثه دلخراش تصادف در کیلومتر ۴۵ محور بجستان _ بردسکن از توابع خراسان رضوی ۵ عضو یک خانواده در تصادف پراید با هیوندا در دم جان باختند.

وی در ادامه گفت: بدنبال برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و هیوندا با یکدیگر ۹ نفر کشته و مصدوم شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد افزود: سه دستگاه آمولانس از پایگاههای مراکز اورژانس ۱۱۵ بردسکن و خلیل آباد و گناباد به محل اعزام شد و در این حادثه ۵ سرنشین خودروی پراید که بترتیب آقای ۳۵ ساله خانمی ۳۵ ساله دو پسر۶و ۸ ساله و دختری ۴ ساله همه در دم جان باختند و سرنشینان خودروی سواری دیگر که آقایی ۵۰ ساله با آسیب سر و خانمی ۴۵ ساله با آسیب کمر و دختری۱۳ ساله با آسیب شدید ستون فقرات و دختری ۷ ساله با اسیب اندام تحتانی بعد از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان ولی عصر بردسکن منتقل شدند.

دکتر زمانی تصریح کرد : این حادثه در حوزه استحفاظی بردسکن از توابع خراسان رضوی به وقوع پیوست و اورژانس ۱۱۵ گناباد یک دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه خود به محل حادثه (پایگاه سردق فخرآباد ) به این سانحه اعزام کرد.

 

انتهای پیام/پ

 تصادف در کیلومتر ۴۵ محور بجستان _ بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.