مدارس خوزستان میزبان مهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس استان آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: یک هزار و 120 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس و 3 هزار نیروی ستادی، اجرایی و خدماتی در استان آماده پذیرایی از مهمانان نورزی هستند که اولویت پذیرش در محل های اسکان نوروزی با فرهنگیان است و هر سال 50 درصد ظرفیت این محل ها برای فرهنگیان قرار داده شده است.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور با هماهنگی پذیرش می‌شوند که نزدیک به 16 مرکز رفاهی و 9 مرکز درمانی فرهنگیان نیز در سراسر استان به صورت شبانه‌روزی در این ایام خدمات ارایه خواهند کرد همکاران متولی اسکان نورزوی در خوزستان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا تجربه سفر به خوزستان دلنشین شود در همین راستا  35 هزار بروشور نیز برای توزیع بین مسافران پیش‌‌بینی شده است.

تقی زاده بیان داشت: پایگاه‌های نورزوی از  از شب 28 اسفندماه 96، فعالیت خود را آغاز کرده اند و تا 13 فروردین به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی گفت: یک ستاد ناظر و 40 ستاد و پایگاه نوروزی در اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان مقرر شده‌اند و هماهنگی‌های لازم با استانداری، میراث فرهنگی، شهرداری‌ها، سپاه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها انجام شده است. تیم‌های ارزیابی نیز در فرایند اسکان و نحوه خدمت‌رسانی نظارت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان افزود: نرم‌افزاری نیز برای گوشی‌های همراه تهیه شده که مسافران با استفاده از آن می‌توانند از موقعیت جغرافیایی ستادها مطلع شوند و همچینی راهنمایی لازم در رابطه با سفر به خوزستان از جمله مکان های دیدنی را دریافت کنند

انتهای پیام/م

اسکان مهمانان نوروزی در مدارس

برچسب ها: نوروز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.