بازدید هوایی رئیس پلیس راهور ناجا از محور‌های شمالی کشور

رئیس پلیس راهور ناجا از محور‌های کرج – چالوس و کرج – قزوین با بالگرد بازدید و دستورات لازم را برای هدایت ترافیکی این محور‌ها صادر کرد.

بازدید هوایی رئیس پلیس راهور ناجا از محور‌های شمالی کشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا از محور‌های کرج-چالوس و کرج-قزوین با بالگرد بازدید و دستورات لازم را برای هدایت ترافیکی این محور‌ها صادر کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین از پاسگاه پلیس‌راه کرج-قزوین بازدید و از دستورات لازم را برای روانسازی ترافیک در این محدوده صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید گفت: محور کرج به قزوین در استان البرز یکی از پر ترددترین جاده‌های کشور است که در روز‌های گذشته و مدت مشابه پارسال شاهد افزایش تردد در این محور بوده و هستیم.

سردار مهری تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی، اوضاع مناسبی برای تردد وسایل نقلیه پیش بینی می‌شود و شاهد افزایش تردد‌ها خواهیم بود.

آغاز سفرهای نوروزی از 24 اسفندماه

وی ادامه داد: تعدادی از هموطنان با توجه به توصیه‌ها از ۲۴ اسفندماه سفر خود را آغاز کرده‌اند که این امر در مدیریت ترافیک جاده‌ها مؤثر بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد، مقررات ایمنی را به ویژه در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها مدنظر قرار دهند.

وقوع 65 درصد تصادفات منجر به فوت و جرح در 30 کیلومتری شهرها

وی گفت: امسال ۶۵ درصد تصادفات منجر به فوت و جرح در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ داده است، بر این اساس رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند.

سردار مهری به رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد همواره از کمربند ایمنی استفاده کنند و تخلفات رانندگی رانندگان اتوبوس‌های بین شهری را نیز به سامانه ۱۱۰۱۲۰ گزارش کنند.

جان باختن 42 درصد افراد بر اثر سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ در نوروز پارسال

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در ایام نوروز پارسال ۴۲ درصد از افراد بر اثر سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و ۴۰ درصد نیز به علت توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی جان خود را از دست دادند.

وی علت بسیاری از سوانح را عجله و شتاب دانست و گفت: برای یک سفر ایمن باید برنامه ریزی شود.

گفتنی است، در این بازدید فرمانده انتظامی استان البرز سردار مهری را همراهی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار