دستگیری عاملان آدم ربایی در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری عاملان آدم ربایی کمتر از 24 ساعت در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی جوان، تیمی مجرب از مأموران پلیس مواد مخدر و امنیت عمومی شهرستان به منظور شناسایی آدم ربا یا آدم ربایان احتمالی و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: با جمع آوری اطلاعات ماموران ، مشخص شد علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با بکارگیری تمام امکانات، موفق شدند کمتر از 24 ساعت هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، 2 نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به اینکه آدم ربایان پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

انتهای پیام/ب

جزییات دستگیری عاملان آدم ربایی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.