خاش میزبان مسافران نوروزی

فرماندار خاش گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی در این شهرستان برای خدمت رسانی، استقبال، پذیرایی، اسکان و امدادرسانی آمادگی دارند و این خاش میزبان مسافران نوروزی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش افزود: با توجه به اینکه خاش از ظرفیت‌های برجسته‌ای در ابعاد مختلف برخوردار است و در مسیر شاهراه اصلی استان قرار گرفته و مهمانان و گردشگران پر شماری از این شهر و روستا‌های آن عبور می‌کنند، باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم برای خدمات رسانی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: دولت نگاهی مطلوب به گردشگری و رونق این صنعت در سیستان و بلوچستان دارد.

وی گفت: خاش در بخش گردشگری از جایگاه بالایی در سیستان و بلوچستان و کشور برخوردار است و به یقین نگاه ویژه استاندار و حمایت‌های دولت سبب رونق واقعی صنعت گردشگری این شهرستان می‌شود.

فرماندار خاش افزود: وجود چشم انداز‌ها و جاذبه‌های دیدنی و منحصر به فرد از جمله قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان 'بام شرق ایران'، گل فشان طبیعی پیرگل، ارتفاعات پنج انگشت، بیرک و سیاه بندان، رودخانه‌ها و دره‌های کاروندار و ایرندگان، درختان کهن و قدیمی سرو دهپابید و سنگان، غار چاهک تفتان، چشمه‌های آب سرد و گرم تفتان و آثار تاریخی متعدد مانند قلعه‌های حیدرآباد، کمال آباد و ایرندگان، برجک قدیمی بلو در گوهر کوه، بازارچه سرپوشیده، مسجد جامع و مناره زیبای آن و ده‌ها اثر و منطقه گردشگری این شهرستان را بسیار مهم و جذاب کرده است.

چاکرزهی ادامه داد: امسال دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی خاش با همه توان خود آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران شده اند.

وی گفت: چهار تیم ثابت و سیار انتظامی به همراه نیرو‌های پر تلاش پلیس راهور، پلیس راه، سپاه و مجموعه‌های امنیتی و قضایی آماده خدمات رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی هستند.

وی رسیدگی به مشکلات اماکن خدماتی بین راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید تلاش کرد در سطح شهر و مراکز بخش‌ها و نقاط روستایی بهترین خدمات به مهمانان و شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام/گ

خاش آماده استقبال از مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار