تولیت آستان قدس در برنامه تحویل سال حرم رضوی:

نو شدن طبیعت و زنده شدن زمین جلوه‌هایی از قدرت لایزال الهی است

حجت الاسلام والمسلمین ریسی گفت: نو شدن طبیعت جلوه‌ای از جلوه‌های قدرت پروردگار متعال است که بر توحید و باورهای الهی انسان می‌افزاید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  تولیت آستان قدس رضوی در ویژه برنامه تحویل سال حرم مطهر رضوی  گفت: در طول زندگی انسان، بهارهای مختلفی می‌آیند و می‌روند، باید تحولی به سمت احسن الحال در این تحویل سال‌ها برای انسان اتفاق بیافتد. آدمی با اراده‌ای برگرفته از عبودیت پروردگار متعال می‌تواند قلب، دل، جان و ضمیر وجود خود را زنده کند و با گردش بر گرد خورشید ولایت نور ملکوتی بگیرد.
 
وی ادامه داد: احسن حالات برای یک عبد، حالت نماز، ایتای زکات، امر به خوبی‌ها و پاکی‌ها و نهی از زشتی‌ها و پلشتی‌هاست. حضور زائران در جوار مضجع منور رضوی برای تحویل سال، برای آن است که سال نو و زندگی یک سال خود را با امام رضا(ع) رقم بزنند و زندگی خود را در سال 97 بر اساس سبک زندگی رضوی قرار دهند.

تولیت آستان قدس یادآور شد:  تحویل سال جدید در جوار بارگاه منور رضوی و ظرفیت سازی در ماه رجب برای آن است که انسان در فراز و فرودها و عرصه‌های مختلف زندگی در سال جدید توانایی صبر و ترک نکردن میدان بندگی را داشته باشد.

انتهای پیام/س

صحبت های تولیت آستان قدس در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.