ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز وسوادکوه

آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز وسوادکوه امروز و فردا ممنوع شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین شامل تریلر، کامیون، کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در جاده‌های هراز وسوادکوه امروز و فردا ممنوع شد.

وی هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه پرحجم و روان است. افزود: آمدو شد خودرو‌ها در جاده‌های کیاسر و محدوده درون شهری روان گزارش شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۶ بامداد ۸ فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و این جاده از ساعت ۱۸ همان روز تا ۶ صبح روز بعد به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد شنبه ۴ فروردین و نیز روز‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، افزود: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد این روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر در جاده هراز ممنوع است، گفت: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین، ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۹ اسفند و روز‌های ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز‌های ۳، ۴، ۱۲،۱۳ و ۱۷ فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع و این جاده از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد این روز‌ها از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: در جاده سوادکوه نیز رفت و آمد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۲۹ اسفند، ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین ممنوع است.

انتهای پیام/ آ.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.