پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

استاندار خوزستان در آغاز سال نو طی پیامی شروع سال ۹۷ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 آورده است  بار دیگر بهار زندگی طلوعی دوباره یافت و جلوه ای زیبا از شکوه خداوند زیبایی ها را به نمایش گذاشت .

وی در این پیام گفت: بهار فرصت اندیشیدن در کردار و رفتار خویش است تا با تغییر در درون خود میل به بندگی پاک به درگاه خداوند را بوجودآوریم.

شریعتی در ادامه آورده است 'فصل بهار ، موعد شکوفایی گل ، سبزه و زیبا شدن طبیعت است، خداوند در فصل بهار مژده آن را می دهد که بعد از هر زمستان و سختی ، بهاری زیبا در راه است.'

استاندار خوزستان بیان داشت: دولت تدبیر و امید در سال 96 با تکیه بر نظر مردم که همواره ولی نعمت ما در انجام وظایف هستند تمام تلاش خود را در راستای احقاق مطالبات مردم انجام داده و نیک می دانیم این تلاش ها هنوز ناکافی هستند ولی می توان با صبر و‌ کوشش بر مسیرهای سخت فائق شد و به اهداف متعالی دست پیدا کرد.

وی در پایان عنوان کرد: فرا رسیدن سال 1397 را به همه مردم شریف و عزیز استان خوزستان تبریک و شاد باش عرض می کنم در سال جدید عمری با عزت سرشار از تندرستی و سربلندی برای همگان آرزومندم.

انتهای پیام/م

استاندار خوزستان سال نو را تبریک گفت

برچسب ها: نوروز ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار