اجرای طرح آرامش بهاری در ۶۰ امامزاده و بقاع متبرکه یزد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از آغاز فعالیت طرح آرامش بهاری در ۶۰ امامزاده و بقاع متبرکه یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: طرح آرامش بهاری در بیش از ۶۰ امامزاده و بقاع متبرکه و با شرکت بیش از ۹۰ مُبلغ اعزامی از قم اجرا می‌شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده به برنامه‌های این طرح اشاره و اضافه کرد: تشکیل خیمه‌های معرفت در بخش کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤال‌های شرعی، اقامه نماز جماعت و عرضه محصولات فرهنگی و تبلیغ چند رسانه‌ای از جمله برنامه‌های این طرح است.

وی تبدیل بقعه‌ها به قطب‌های فرهنگی را یکی از اهداف طرح آرامش بهاری عنوان و اشاره کرد: ترویج باور‌های دینی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، نشر معارف اسلامی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به رسالت تبلیغی علما که خداوند بر عهده آن‌ها گذاشته است گفت: بسیاری از افراد و علما منشأ خیرات و برکات برای جامعه اسلامی بوده و هستند و مانند شخصیت بزرگی مثل شهید آیت الله صدوقی در مسائل اجتماعی برنامه و راهکار‌های بسیار خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به حال مردم، تبلیغ و ترویج ارزش‌های الهی، رخداد‌ها در فضای اجتماع از دیگر کار‌هایی است که بسیاری از شخصیت‌ها و علمای بزرگ کشور در آن نقش داشته و دارند.

زارع زاده تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف را یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف در سطح کشور است عنوان کرد و گفت: وقف یکی از مهمترین مسائل و ارزش‌هایی است و باید مردم را نسبت به این ارزش‌ها آگاه کرد.

انتهای پیام/ص

آغاز طرح آرامش بهاری در ۶۰ امامزاده و بقاع متبرکه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار