در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ویژه برنامه‌های لیله‌الرغائب در امامزادگان شمال‌شرق تهران

مدیر کل اداره اوقاف شمال شرق تهران، از ویژه برنامه‌های اولین شب جمعه ماه رجب در امامزادگان این منطقه خبر داد.

ویژه برنامه‌های لیله‌الرغائب در امامزادگان شمال‌شرق تهرانحجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه شمال‌شرق استان تهران، در خصوص برنامه‌های امامزادگان موجود در منطقه شمال‌شرق تهران ویژه نوروز و لیله الرغائب در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: امشب به طور ویژه با حضور مسافران و اهالی به موضوعات مهم در این شب بزرگ می‌پردازیم. همچنین برنامه سخنرانی و قرائت دعای کمیل نیز در امامزاده پنج تن لویزان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شمال‌شرق تهران خادمی دو امامزاده پنج تن لویزان و عبدالله بن زین العابدین (ع) در سرخه حصار را برعهده دارد. چند سالی است با شروع طرح نوروزی «آرامش بهاری» در کل کشور، خدمتگزاری به مسافران در ایام نوروز انجام می‌شود و بقاع متبرکه استان تهران و منطقه شمال‌شرق تهران نیز در این طرح حضور دارند.

صادقی اظهار کرد: طرح نوروزی «آرامش بهاری» از ۲۸ اسفند سال گذشته آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین امسال ادامه دارد. این طرح دارای دو بخش اصلی ارائه محصولات فرهنگی و خدمات رفاهی است که در دو امامزاده شمال‌شرق تهران نیز خادمان و مسئولان به طور جدی و در تمام ساعت روز و تا پاسی از شب در کنار مردم هستند و به مسافران و زائران خدمات رسانی می‌کنند. در ضمن مبلغان دین نیز در امامزادگان حضور دارند و به سوالات مردم پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار